Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: ifokus
Läst 3124 ggr
Jess89
5

Sajtvärd och medarbetare

Bakom sajten hittar ni sajtvärden Denice och medarbetarna Josefin, Louise, Jessica och Pelle långlös. Har ni några frågor kontakta någon av oss.

Här får ni läsa mer om oss bakom bloggande ifokus

Sajtvärden Denice är en djurtokig 19åring nere i Skåne. Går fortfarande i skolan, på naturbrukslinjen smådjursvård med inrikting hund. Har själv 2 hundar, 1 katt, 2 råttor, 1 hamster, 2 gerbiler och 1 mus, så all fritid går åt djuren. Fotografering är änu ett stort intresse, trots att jag sålde kameran för att köpa valpen. Framtidsplanerna är att bli hundinstruktör, starta upp ett eget hunddagis, och ha djurfotografering, chihuahuakennel och smådjursuppfödning vid sidan av.

Medarbetaren Josefin är en finurlig och överaktiv tjej på 21 år som bor i Skåne hos sin mamma och syster. Hon har 2 hamstar som hon också räknar som sina kompanjoner här i livet. Hon är arbetslös för tillfället men hoppas på ett jobb inom hästvärlden då hon är utbildad hästskötare och lantbruksdjurskötare. 

Medarbetaren Louise är en social person som bor på internatet på sitt naturbruksgymnasium där jag går i första ring, och på helgerna bor jag hos min mamma i Göteborg. Jag älskar att fotografera och gör det så ofta som möjligt. Är också väldigt mycket med sina vänner samt ute i djurstallarna.

Medarbetaren Jessica är en kattokig tjej på 23 år från Östergötland. De 3 senaste åren har jag bott i Södermanland med sambon och cornish rex katten Se* klarans jungleland som jag skaffade 2012. Just nu är jag arbetslös, efter att ha läst upp betygen på komvux. Drömmer om att arbeta med missbruk eller med människor. Planerar att söka yh-utbildningar till hösten 2013.

Medarbetaren Pelle Långlös är en glad tjej som just nu trivs med livet. PL är en bloggintresserad typ som bloggar varje dag och som älskar sin blogg och att vara här på forumet. Jag försöker att träna så gott som varje dag med lite vila nu och då. Jag bor på Åland ifall någon undrar och jag trivs otroligt bra. Kommer egentligen från Stockholm (en förort) men är sedan september 2000 alltså bosatt här. Jag har tre flickor som bor hos sin pappa och som jag får träffa varannan helg men jag ringer varje onsdag och söndag exakt kl 19:30. (Har larm i mobilen).

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Joar]
3

Bra initiativ. Det gillas. Glad

Pelle Långlös
2

Uppdaterad

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *