Senaste bilden?
Härlig bild, dubbel regnbåge :)
Sista bilden jag lade upp var denna. En bild på min iller under en promenad.
Anledning: Brukar lägga upp bilder på mina djur :)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
otroligt härliga och fina bilder!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Oh iller..så fina dom är :D Idag har jag faktiskt inte bloggat. fy på mig. Vad har ni för bilder idag ?
Idag blev det inga bilder, känner mig ganska off på bloggen. Men hoppas på att det ändras.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Idag vart det bilder på hur det kan se ut när en iller varit i farten..
Bland annat denna bild.
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
#5 hoppsan så kan det gå :P haha
#4 ja du är inte den enda. är väldigt off överlag så bloggen får vänta :P
Den här eftersom jag ville tipsa om min extremt bra bok, och skrev om att ja suttit i sommarvärmen på balkongen nu när den äntligen kommit!
#7 oh vad mysigt. Jag kan flytta in där…bland alla insekter..men så mysig :D
#8 Vad handlar den om ? :D behöver tips om nya böcker ;D
^
Den handlar om en kvinna i USA som är barnpsykolog med specialinriktning på Selektiv mutism. I författarens alla böcker (vad jag förstått) delar hon med sig, om än så skönlitterärt, om olika fall hon varit med om. I den här boken handlar det om fyraåriga Drake som inte talar och om Cassandra som blivit bortrövad och våldtagen och nu verkar ha ett flertal personligheter, varav en av dem är en flygödla:)
#10 Den måste jag läsa…
#11 Dom där kläderna gillas! Och håret är ju underbart!
#12 ååh..jag vill också rida..var längesen nu..Men det ser väldigt trevligt ut :)
#14 Vilket litet charmtroll :D
Detta är Isis - katten vi just adopterat. Hon är ca fyra år och har varit hemlös större delen av sitt liv vad vi vet..skriver en del om hennes rehabilitering och fotar henne som en tok. Så underbar!
Idag laddade jag upp en bild på mig själv, höhö. där jag visar mitt nyinköpta smink minsann! plus att jag klippt mig. ;)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Jag laddade upp bilden på min vackra muspojke som dog i förrgår :c
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
lagt upp massa bilder från 2-dagars kryssningen till och från Riga i lettland! :) man gick runt i Riga i 6 timmar, så det blev mycket fotande där!
senaste bilden är dock en tråkig bild som mamma tog med sin kamera på mej, om ni vill kan ni ju kolla på resten av bilderna i min blogg! :)
http://jessicahagstrom.blogg.se
Den här eftersom min katt gav mig värsta cp-gos-attacken för att jag släppte in henne från regnet haha! <3