Big problem
Jag har just installerat Ubuntu på min dator och tänkte logga in på blogg.se men det går inte.
Går inte ens att klicka där det står epostadress och lösenord. Jag måste alltså ge upp blogg.se.
På bloggplatsen så kunde jag logga in. Känns inte speciellt roligt även om jag trivs med Bloggplatsen också men alla mina inlägg som jag skrivit.

MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Haha jag löste det. Jag loggade in mig via mobilsidan m.blogg.se. Funkade kanon. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Låter som ett konstigt problem. Vilken webbläsre och version av Ubuntu använder du?
Jag använder själv Ubuntu och har aldrig stött på detta.
Jag har den senaste LTS:en och firefox. Vilken version jag har har jag inte luskat ut än.
Samma knasiga problem med facebook. Jag försöker att byta epostadress men varje gång jag klickar på aktiveringslänken så skall man logga in igen och inget händer. Det står fortfarande att jag skall aktivera länken i mejlet. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#3 Haha såklart att jag skall kolla den andra mejlet för att verifiera kontot. Knäppa jag.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det känns mer troligt att problemet ligger hos din webbläsare. Du har inte något plugin som kan orsaka problemet?
Nä har inte kommit så långt med plugin (tror jag) Nyinstallerad idag.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *