Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 1592 ggr
whiteangel2
1

Skriva dagbok/blogg

Vilket föredrar du? Varför?

Jag skrev dagbok vissa perioder när jag var yngre men sedan gick jag över till att blogga. Nu funderar jag på i fall jag ska börja skriva dagbok igen eftersom det är så mycket som aldrig blir nedskrivet på bloggen. Jag känner att det är så mycket jag behöver skriva ned utan att vem som helst ska kunna läsa det. Jag vet ju att min familj känner till adressen till min hemsida/blogg. Jag vill skriva ned mina hemliga innersta tankar. Jag kommer dock att fortsätta blogga eftersom jag samtidigt inte vill gå miste om att dela med mig av en del av mina tankar till andra. På fredag när nya pengar kommer in på kontot ska jag gå till en bokhandel och köpa mig en riktigt fin och dyr skrivbok som jag fick syn på förra veckan!

Marre

Pelle Långlös
0

Jag skriver inte allt i min blogg men väldigt mycket. Jag vill gärna att någon läser det jag skrivit. Jag ser ju att det är några som gör det varje dag och det känns bra. Det allra innersta tankarna så tar jag det med min KP. Jag får inte ut något av att skriva en dagbok. Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Nosen
0

Jag har en dagbok som heter "5 års dagbok". Där finns det några rader för varje dag som man kan skriva vad man har gjort och vad som hänt. Jättebra att det bara är några rader, för det blir kanske drygt att skriva varje dag annars :)

Nu är jag inne på mitt tredje år och boken är utformad så att man ser vad man gjorde samma dag året före när man ska skriva ner dagens. Det är kul att titta vad man har gjort, vart man bodde och hur man mådde :D

Mycket har hänt kan jag lova och ska bli kul att se hur resterande två år blir nerskrivna. Rekommenderar den här boken!

Länk:

http://dalatussan.bloggplatsen.se/2012/02/29/7443907-en-smygtitt-i-min-dagbok/

Pelle Långlös
0

En sån bok har jag funderat att köpa nångång.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

NinjaKakan
0

jag skriver gärna på min blogg, men försöker vara neutral för att jag aldrig vet vem som läser. Har en dagbok som jag också skriver i. Jag gillar båda helt enkelt ^^