Bok eller blogg?
Jag har återupptagit mitt diktskrivande och jag undrar om det är bättre att skriva den som i bokform eller om jag skall skapa en blogg?
Skulle vilja få min diktsamling publicerad också men jag vet inte om folk köper såna böcker nu för tiden därav bloggfrågan.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Risken finns ju att någon kopierar dina dikter om du skriver på dom på din blogg, men sen samtidigt så är det ju också en chans att bli upptäckt :) Så jag vet faktiskt inte..
Ja det är det och det känns ju inte så bra att någon kopierar men det kan dom äen göra sen när boken är lanserad.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#2 absolut, men om boken är lanserad så har du iallafall ett kvitto eller vad man ska säga, på att det är du som har gjort den ^^ Den är din och dom som tycker om dikter och annat vet om att det är din. :P
Fast ja..det är ju likadant med en blogg iförsig..
Hehe. Ja det är ett sårt val det här. Kanske det är roligare med en bok och sen ha den i handen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#5 Absolut, men samtidigt så är det kanske lättare att få ut en bok om du bloggar först så att du har en chans att bli upptäckt och sen släpper boken :P Asså det är svårt. Du kan ju om inget annat alltid högerklicksskydda din blogg så dom inte kan kopiera dina texter rakt av iallafall :)
ah..vilket dilemma detta är :P
Hur blir jag upptäckt som bloggare då? Hur kommer jag ut med denna blogg om jag bloggar mina dikter?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Asså det är väl egentligen the basic, kommentera andras bloggar, det bästa är väl om du kanske kan byta länkar med andra diktbloggar, och sen ja som du har nu, din blogg i signaturen osv, kanske en egen gilla-sida på facebook ^^
Känner inte till några diktbloggare så jag kan inte kommentera andras bloggar.
Men det är äl bara att söka på Google antar jag. 
Kanske man kan publicera en bok efter bloggen? Jag har för mig att det finns såna tjänster?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#9 Google is you best friend ;)
Ja det borde gå, tror jag har hört något om sånt innan. :D
jag har för mig att det ska gå att göra en bok av bloggen. Vad skriver du för dikter?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag skriver det som ploppar upp i mitt huvud så det kan vara allt möjligt.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det kommer säkert gå helt underbart bra :D du får kämpa på!
Tack för förtroendet. 
Min diktsamling (länk)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#14 Ingen fara! Man ska tro på sig själv och se framåt! Kan du bara göra det har du redan kommit halvvägs :)
Gillar dina dikter! :) Fortsätt att skriva!
Åh tack så mycket. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag skulle nog satsa på att skriva en bok, men är säkert knöligare. Men en utmaning :)