Månadens blogg maj
Sallyspigge är vinnaren för månadens blogg maj!
Namn: Susanne
Ålder: 40
Bloggen: http://simlanscupcakes.blogspot.se/
1. Hur länge har du bloggat? Oj, svårt att svara på men säkert i 8 år, fram och till. Har haft massa olika bloggar med alla mina olika intressen.
2. Vad tror du gjorde så att det var du som vann denna omgång?
Det kan vara olika anledningar då bloggen innehåller olika ämnen vilket drar till sig många olika besökare. Men jag får nog erkänna att på sista tiden så har det handlat mycket om mitt simspelande, där jag har ett Legacy man kan följa. Och den som har dragit mest besökare är Legacy Lucinda Vader.
Sedan tor jag att utseendet på bloggen har en stor inverkan.**
3. Hur kom du i kontakt med Bloggande iFokus?**
Jag har varit medlem i fokus under ett bra tag nu fast på andra sajter, och eftersom jag bloggar så föll det naturligt på att jag även hamnade här.**
4. Berätta om din blogg och om dig? (Något enkelt)**
Är en 3 barnsmor med barnasinnet kvar. Har samlat alla mina intressen under en blogg, så jag hoppas att den kommer att finnas länge. Dessa intressen har hjälpt mig i min depression som jag har tänkt att blogga mer om.
Så bloggen är jag, en Cupcake med en massa gott innehåll
**
5. Vill du hälsa till någon?**
Ja till alla underbara besökare, hoppas att ni hittar något utav intresse på bloggen.
6. Ett sista ord?
Tack till er som röstat på mig, jag hade totalt glömt bort att jag anmällt mig så detta var en riktig glad överraskning. Tack så mycket 

Grattis! 
Ett stort grattis!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Åh Tack! 
Grattis ;D
#4 Tackar :-D
Grattis Mamma! <3 
Sajtvärd SydKorea Ifokus
#6 Åh du hittade hit utan min hjälp! Tack gumman! 
Kan berätta att bloggen genomgår en förändring just nu …..