Bloggskvaller
Har ni missat något eller orkar inte gå igenom alla 100 bloggar för att få reda på det senaste? Vi har det här!

Bloggaren Tyra funderar på att stänga ner sin hästblogg darios.se. Anledning är pga att hennes Läsare på hennes hästblogg hela tiden påpekar hur hon rider,vad hon har för bett osv och hon känner att pressen därifrån är alldeles för hög, Såhär skrev Tyra; ” Får antingen stänga ner Darios.se eller tänka om. Just nu pallar jag inte och bara känner FUCK IT! Jag lovar att våga visa mig svag, och det är jag just nu. Och det är inte för alla “haters” eller de vidriga hästmänniskorna som vet mest och ska klaga på ALLT jag gör, utan det är för mig själv- hur jag börjar ändra mig själv för att anpassa mig. Det är inte Tyra Sjöstedt. Och om jag inte kan vara mig själv så försvinner allt det roliga.” – www.tyras.se
Foki har avslöjat att hon och pojkvännen Ricky kommer köpa en mark vid havet och bygga ett hus vid stranden. Detta ska enligt Foki själv varit planerat sen en tid tillbaka. – www.fokis.se
DennisM skrev ett inlägg på sin blogg att han suttit i spanskt fängelse i 4 timmar inatt. Han säger dock inte varför eller vad det är som hände. www.dennisM.se
Isabelle skrev ett lång inlägg där hon sätter stopp för rykterna som sprids om henne i bloggvärlden. Personen hon ska vara mest less på är personen som driver hotgossips.se. Hon ger själv svar på tal om att hon inte har opererat bröst eller använder droger som några av ryktena säger. http://werun.se/isabelles/
Dessie skrev ett inlägg om hur trött hon är på hur andra bloggare provocerar sina Läsare och hur dom lurar dom genom att köpa falska märkeskopior och säljer dom dyrt. Även så hur andra bloggare redigerar sina bilder. Dessie skriver själv såhär; ” Haha att jag ens bryr mig, men jag kan fan inte låta bli att ogilla stämpeln som bloggare och jämt klassas med samma namn som dessa bloggare eller att folk jämt ska tro att jag också te.x knarkar bara för att andra bloggare gjort det. Jag är inte heller perfekt men varför ska man försöka få mer publicitet på ett dåligt vis genom att provocera med mening?” - http://werun.se/desireenilsson
Paow skrev på sin blogg för några dagar sedan att hon ställt in Rhodosresan som hon och Daniel Paris skulle åkt på i slutet av juli. Hon säger att det är pga att hon inte kan ta ledigt från hennes jobb. Dennis M verkar därimot ha en annan version och det är att en bloggare tydligen skulle varit sparkad från ett samarbete från Resebyrån pga att det inte hade blivit tillräckligt med bokningar. Han nämner inte Paows namn, men allting pekar åt att han menar henne. – www.paow.se och www.dennisM.se