Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: storbloggare
Läst 1189 ggr
NinjaKakan
1

Frågor till en storbloggare

Om ni hade fått chansen att ställa frågor till en storbloggare, vad hade ni frågat ?

[Mirka]1
2

Min fråga till i princip alla storbloggare - varför skiter du totalt i dina Läsare nu när du blivit "känd"?

NinjaKakan
1

#1 Okej :P på vilket sätt menar du då ?

beem
1

Nu vet jag inte vilken bloggare du avser.

Ofta kan en bloggare påverka unga tjejer på ett negativt sätt genom att ge en bild av hur en tjej ska vara eller se ut.

Därför skulöle jag  fråga hur bloggaren ser på detta med påverkan av sina Läsare - både positivt  och negativt. Känner h*n ett ansvar för det som skrivs.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

NinjaKakan
0

#3 Absolut. Kan säga att jag ofta blir orolig över det som skrivs, speciellt då te.x på DennisM blogg. Eller ja, Widersteths med.

Jag är mer nyfiken i allmänhet om det fanns något ni speciellt hade velat få svar på ^^

[Mirka]1
1

#2 - Se på t.ex. Kissie, Dessie, Paow och alla andra. Dom skulle inte vara kända storbloggare utan Läsare, men dom tycks inte inse det själva och visar aldrig eller extremt sällan någon som helst uppskattning. Ett klockrent exempel är Isabelles.nu, i början var det alltid "jag älskar er, mina fina Läsare! <3" men så fort hon blev känd slutade hon med det och tog för givet att alla älskar henne.

beem
1

# 4 nu förstår jag inte hur du menar -  du säger -

Jag är mer nyfiken i allmänhet om det fanns något ni speciellt hade velat få svar på ^^

Det jag skulle vilja veta är hur bloggaren tänker som jag skrev i mitt inlägg.

Jag anser ju att bloggaren har ett ansvar för sina Läsare och bör tänka på vad de skriver eller vilka bilder de lägger ut.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris