Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 2383 ggr
Fridaaaa
0

Blogg.se - Kan ej logga in :/

Skriver in mitt användernamn och lösenord, klickar på "logga in" men händer ingenting, den laddar inte ens :/

Kan logga in på min wordpress och andra sajter men inte blogg.se

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ponnyfotot
0

Det kan ha att göra med att dom, håller på och fixa nått med det "nya" blogg.se

Fridaaaa
0

#1 Kan ju vara så, men då kan man ju meddela det, att det kan bli problem, anser jag i alla fall:/

Fridaaaa
0

Nu kom jag in.

monstermash
0

Du får ha lite tålamod. De håller på att göra om blogg.se, det är fullt möjligt att de inte ens visste att medlemmar inte kom in på sina bloggar. Det är inte bara att meddela om man inte har kunskap om problemet. Dessutom kom du ju in efter en timme, kan ju mycket väl vara så att väldigt många loggade in samtidigt också så servrarna blev lite överbelastade.

Fridaaaa
0

#4 Jag har inte nämnt någonting om att jag inte har tålamod.
Tycker bara att dem kan informera vad som kan hända osv nu när dem ändrar om osv. Jag har inte fått en knutta info om nya blogg.se-

Jess89
0

Jag har inte sett så mycket om ändringen på blogg.se, men har säkert och göra med att jag inte läser runt så mycket. Det bör ju stå om ändringarna någon stanns.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Fridaaaa
0

#6 Nej jag har inte hittat något heller. Fick reda på framtidens ändringar där, här på bloggande.ifokus.

monstermash
0

#5 - Jag tolkar det som att du inte har mycket tålamod när du klagar över att du inte kommer in och att de borde informera om varför du inte kommer in.

Dem informerar nog när ändringarna är gjorda, och visas inför alla. Sedan om du tycker det är dåligt så fritt fram att mejla dem och klaga.

AmandaChristina
1

De är mycket som ändras, så man får ha stort tålamod bara Glad

Fridaaaa
0

#8 Det är inget fel att fråga om fler har problem?
Kan du inte skriva något vettigt, alltså utan att klaga, behöver du inte skriva här mer tycker jag. Lite jobbigt och "kränkande" att bli "anklagad" för något man inte gjort, inte så trevligt att titta in här då.

#9 Som sagt, inte nämnt någonting eller antytt någonting, om att jag inte har tålamod.

monstermash
0

#10 - Först och främst vill jag bara säga att jag har inte anklagat dig för någonting?! Om du tolkar det så, är det förstås tråkigt men att hota med att lämna Bloggande iFokus för att jag har "kränkt" och "anklagat" dig är väl ändå att ta i.

Jag ser ingenstans i tråden att du har frågat andra om de har samma problem, utan endast upplyst om problemet, och att de borde meddela varför det inte fungerar. Vilket jag svarade att de nog inte vet om att det inte fungerar att logga in osv. Jag rekommenderade dig också att mejla blogg.se och klaga om du tycker någonting är dåligt, som i detta fallet.

Om du nu har bra tålamod borde det inte röra dig i ryggen alls att jag påpekade att du bör ha det. Flört Det var trots allt bara en uppmaning, jag sa aldrig att du verkligen måste ta och skaffa ett tålamod för att du inte har något. Tungan ute

Fridaaaa
0

#11 Jag har inte sagt att jag ska lämna bloggande.ifokus heller.
Snälla, läs texten igen, och noga

monstermash
0

#12 Nej det kan jag faktiskt ge dig att du inte sa, men ok, "inte så trevligt att titta in här då".

Jess89
0

Säkert bara något missförstånd mellan er.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

AmandaChristina
0

#10 De var absolut inge påhopp mot dig, utan att vi alla måste ha tålamod då detta kan ta tid Glad