Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 2072 ggr
[Mirka]1
0

Nya blogg.se

Finns det någon här som har fått chansen att testa nya blogg.se? Om ja, vad tycker du är bra/dåligt med det? :)

Jess89
0

Har inte fått testa! men vore intressant och se vad folk tycker om det. Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

fidojunior
0

Jag gillar det nya utseendet men det var inte så många nya funktioner tycker jag men jag tror att många kommer att gilla den nya. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

NinjaKakan
0

Oh. måste kolla ;D

ponnyfotot
1

Det absolut BÄSTA med det nya är att man kan ladda upp flera bilder åt gången!

Det sämsta är att mobilbloggningen (från mobilsafari i en iphone 4s) + appen har slutat funka för mej sen jag fick det nya idag.
Men det är nog bara en tillfällig bugg som kommer rätta till sej får man ju hoppas…

Fridaaaa
0

Nya blogg.se?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fidojunior
0

#5 Vissa har fått testa deras nya bloggverktyg som säkert kommer att vara tillgänglig för alla snart.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Fridaaaa
0

#6 Ok jag har inte märkt något nytt alls:P hehe

NinjaKakan
0

Jag vill också testa nya blogg men inte heller fått något nytt faktiskt.

ponnyfotot
0

man måste anmäla sej till blogg.se för att få testa… :)

NinjaKakan
0

Jaha xD hahaha det är ju bra att jag har ett huvud som fungerar :P

NinjaKakan
0

Jaha xD hahaha det är ju bra att jag har ett huvud som fungerar :P

Fridaaaa
0

#9 Borde dem inte meddelat om det då? Inte sett det någonstanns eller fått meddelande om det :/

[Vargöga]
0

Finns på din framsida. Där du ser dina bloggar. Längre ner till höger fanns det en anmäla länk där. Har anmält mig men inte fått något svar.

Fridaaaa
0

#13 Nej finns inget på min sida, där bland mina bloggar. Kollat överallt men finns ej

[Vargöga]
0

Hmm märkligt. Obestämd

[Mirka]1
0

Tror dom tagit bort möjligheten till att anmäla sig, och alla som anmälde sig fick inte chansen så vitt jag vet. Jag fick det, och kan säga som så att jag gillar nya blogg.se! (Kommer bli tillgängligt för alla, vet dock inte när det lanseras). En grym sak dom har lagt till nu som jag personligen längtat efter som fd. bloggare på Blogspot är funktionen att kunna lägga in ett inlägg i fler kategorier :)

[Mirka]1
0

Kan även tillägga att om man har anmält sig så kan det dröja, alla får inte tillgång till att testa det på samma dag :) Dessutom fick åtminstone jag inget svar om det utan när jag loggade in några dagar efter anmälan så hade jag nya sajten med en välkomsttext högst upp.

monstermash
0

#16 - Jag anmälde mig till att testa imorse, så det är inte borttaget.

[Vargöga]
0

Såg den för en liten stund sedan. Den finns i översikten på din blogg såg jag nu.

Jess89
0

Här har ni ett inlägg om det nya utseendet! http://www.designadinblogg.se/i-vantan-pa-nya-blogg-se/#more-2971

Jess89
0

Jag brukar vara emot nyheter, men det verkar vara bra med lite nytt på blogg.se. Lite ändringar hit och dit men det kan man vänja sig med Glad Det här bli nog bra tror jag.

[Vargöga]
0

Fina nyheter. Skrattande

[Mirka]1
0

#21 samma här, jag brukar inte gilla förändringar men tycker faktiskt den gamla designen var hemskt.. tråkig, för att vara snäll. Haha :)

Moalinn
1

tycker faktiskt det har blivit bättre. känns så mycket mer lättanvänd och inte alls lika många knappar att hålla reda på. Sen gäller det bara att vänja sig, men så är det alltid vid nya saker.

och så mycket snyggare!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Vargöga]
0

Jag fick just den nya och jag kan säga att jag gillar den. Lite småbuggigt nu i början men det löser dom säkert.

monstermash
0

Ärligt talat, det är ju grymt bra förbättringar de gjort. Lite krångligt men det är värt det. Jag har numera fått den nya, så sitter och kollar runt, smidigt! :)

monstermash
2

Hahaha! Det finns en ruta; "Rädd för förändring? Byt tillbaka till gamla blogg.se" Skrattande

ponnyfotot
0

Fast om an trycker där så kommerman ändå inte tillbaka till exakt som det var, statestiken funkar inte och sådär :/

monstermash
0

#28 - Haha nä, men jag tycker mest det är kul att det är så uppenbart att många kommer gnälla att de har en sådan knapp… Men jag har ganska torr humor av mig också. Flört

Vill man ha fungerande statestik kan man ju faktiskt välja att ha nya blogg.se. :)

Moalinn
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bryter man mot några regler om man gör såhär? .. för jag halvt dog när jag såg det där när jag skapade en underblogg. Skrattande

Medarbetare på Djurfoto

Jess89
0

Jag tror det blir bra när man har vant sig Glad

NinjaKakan
0

#30 ;D den var ju helt underbar ;D

Moalinn
0

hihi, tyckte jag med. den var väldigt söt när den fanns där varje gång jag loggade in, blev nästan lite ledsen när den försvann Flört

Medarbetare på Djurfoto