Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: övrigt-bloggrelaterat
Läst 1076 ggr
Jess89
0

bloggar ni mer på helgerna?

Hur ser det ut för er bloggar ni mer på helgerna eller är det ingen skilland om det är helg eller vardag?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
0

Ingen skillnad för mig.

mie65
0

Ingen skillnad här heller.. men däremot minskar läsarantalet på helgerna.

NinjaKakan
0

Ingen skillnad för mig heller.

Fridaaaa
0

Ingen skillnad:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaBenice
0

jo, jag brukar nog blogga merpå helgerna. Men tror de beror på att jag sitter mer vid datorn då och att jag inte går iskolan då. Eller ibland får ja ryck oh blogga mer på helgerna än på vardagarna, de är lite olika faktiskt :)

loviisa
0

Beror på hur min helg ser ut.
Ibland blir det mer bloggning, ibland betydligt mindre men så är det väll som dagens tonåring - ibland är det mucho ibland ingenting om helgerna ;)

lovisa

MouIIyo
0

Jag bloggar mer på vardagarna än på helgerna.

Jess89
0

intressant och se olika svar. Har ni lika mycket som läser era bloggar helger och vardagar?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

MouIIyo
0

Min är lite beroende på vad jag lägger upp och NÄR. Ofta när jag lägger upp tidigt så har jag knappt några tittare. Men om jag lägger upp inlägg senare så är det fler.

På helger så lägger jag sällan upp något och då är resultatet detsamma. Jag måste absolut få mer saker att skriva om!

SwilMer
0

Tror jag bloggar mindre på helgerna, just för att jag sitter mindre vid datorn då. Ofta händer det att det är tidinställda inlägg på helger.

Tycker det ökar i läsar antal på helger för mig. Vilket kanske inte går ihop med de ovan :P

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com