Sverige - bra eller dåligt ?
Jahapp, 2-1 till Ukraina, men hur tyckte ni att Sverige spelade ?

Spelade kasst första, andra mycket bättre. Men sen så var Ukraina bättre, inte lika mycket nerver som Sverige
Som dom brukar när dom möter hemmanationer i stora mästerskap. Något är det ju när dom alltid förlorar mot hemmanationer. Kanske en tradition 
Zlatan spelade helt klart bäst. Tyckte att vi spelade ganska dåligt. Ganska mycket slarvande och stressigt. Vi måste spela bättre både offensivt och defensivt.
Dock tycker jag att Ukraina filmade ganska mycket. De slängde sig på marken så fort en svensk spelare nuddade dom. Och domarn dömde väldigt orättvist och blåste av och gav dom frispark efter frispark.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Har svårt att uttala mig om den eftersom att jag inte såg den. 
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Håller med er allihopa. Första halvlek så var det inte mycket fart i dom. andra blev bättre men tyckte ändå inte att dom hade "power" i det dom gjorde.
Och håller med #3 att Sverige typ nös och ukraina trillade xD haha.
Kasst. Vet inte vad dem sysslade med.
Zlatan var inte på topp han heller (gillar inte han i vanliga fall heller).
Hoppas dem spelar "riktig" fotboll på fredag, får då blir det en tuff match.
Annars kan dem lika väl åka hem.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är både fördel och nackdel med fotbollen. Det är så lång tid mellan matcherna och fördelen är att dom har 4-5 dagar på sig att prata igenom saker och ting. Nackdelen att dom har 4-5 dagar på sig att tänka för mycket också. Mycket psykologi inom idrotten.
Jag hoppas verkligen på fredag istället jag. Hade varit roligt om dom vann en match iaf ;D
Tror inte dem vinner på fredag, England är bättre än Sverige. Vinner vi är det mest tur ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Pappa är fotbolls nörd så han bjuder alltid på chips och dipp när Sverige spelar, då sätter jag mig med en bok frammför TV:n och sedan går jag när det goda är slut och då har jag oftast missat allting, så jag har faktiskt ingen aningen om dom spelade bra eller inte
// Nadja
Jag tror också att England kommer vinna över Sverige på fredag, men man kan ju hoppas.
Nä tror inte heller dom vinner mot england, speciellt om dom spelar så som dom gjorde förra matchen -_-
Jag både hoppas och tror att dom skärper sig till nästa match och vinner.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com