Internatlivet, är det intressant?
Jag funderar på att starta en vardags/fotoblogg. Bloggen kommer främst handla om mitt liv på internatet där jag bor alla vardagar.
Jag vet personligen att jag inte gillar renodlade vardagsbloggar, som bara tar upp vad bloggaren äter osv. I min blogg vill jag ta upp allting. Hur det egentligen är att bo så nära främmande människor i början av ettan, vad gör vi på fritiden osv. Kanske kan min blogg hjälpa någon som funderar på hur det är på att bo på internat, iallafall lite? Jag vill beskriva internatlivet. Både det positiva och det negativa, ur min synvinkel.
Jag fotograferar nästan dagligen, och min skola är belaggd på en gammal herrgård. Så jag har tillgång till en underbar miljö med mycket natur, och både lantbruksdjur, hästar och smådjur. Jag fotograferar porträttbilder på mina kompisar här, och fotograferar när mina kompisar rider bla.
Min tanke är ungefär att jag kommer ha ett inlägg med foto, därefter ett med text som beskriver vad jag gjort under dagen. Efter det kommer yttligare ett bildinlägg där det även står resten av vad jag har gjort under dagen.
Hade du velat läsa denna bloggen? Tror du att det kan finnas ett intresse för bloggen? Även om just Du inte är intresserad av att läsa om just internatliv, så svara gärna på om det låter bra.