Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1045 ggr
NinjaKakan
0

Favoritcitat?

Vilket är erat absoluta favoritcitat som ni använder på er blogg?

DeniceP
1

Har inte använt det på min senaste blogg, men mitt motto är, The trick is to keep breathing, ett citat från Mikey Way

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

NinjaKakan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Det gillade jag :O Vilket fint motto. Mitt är ;

monstermash
1

Jag har inte använt det på bloggen men, "Love isn't finding an perfect person. It's seeing an imperfect person perfectly" tycker jag mycket om.

NinjaKakan
0

#3 Underbart vackert måste jag säga..

[Juliaammouri]
0

Har inte heller avänt det på bloggen eftersom det passar liksom inte in.

Men iaf;

'' Ju mer du spottar på mig desto mer blommar jag'' ganska många som använder det;).

sen också ''om du faller för mig får du ett plåster'' min syster visade mig den.

Jess89
0

Har inga favoritcitat på bloggen, vem vet kanske blir i framtiden :)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Tina-A
0

Mina favoritcitat ändras lite då och då, men min nyaste favorit är -" i nöd sätts vännen på prov." Väldigt sant! Det är inte förän det verkligen gäller som man får veta, på riktigt, vilka som är ens sanna vänner. Det viktigaste när man är vänner är inte hur ofta man ses eller hur ofta man ringer varandra, utan att man alltid finns där när man verkligen behövs!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Maja2
0

Mitt Favoritcitat överhuvudtaget, och det har jag använt i många år. Har tryckt upp t-shirts och egna pennor med det citatet: "Hur svårt kan de' va? "

Moalinn
1

"Live life for the moment because everything else is uncertian"

Använder det inte direkt på bloggen, men när jag byter design och header igen så ska det allt stå med någonstans!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

NinjaKakan
0

Riktigt bra ord som ni kommer med :D Dessutom är det alltid roligt att veta andras favoritcitat eller vad man ska säga, för ibland inspereras man och hittar nya :)

Moalinn
0

stavade fel Rynkar på näsan
Uncertain ska det vara, inte uncertian

Medarbetare på Djurfoto

monstermash
0

#5 - "Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma" kommer ifrån Kapten Röd's låt, "Ju mer dom spottar". Kan ju vara kul att veta, om du inte visste det alltså. :)

Moalinn
2

även
"Words will never hurt you, unless they are carved into stone and thrown at you.."
är ett favoritcitat, såg det imorse och kände direkt hur galet sant det är.

Medarbetare på Djurfoto

NinjaKakan
0

#13 Ja. Vissa saker är skrämmade verkliga :O