Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: ot-utanför-ämnet
Läst 2720 ggr
NinjaKakan
0

Internationella krama din katt dagen :)

Idag är det den internationella krama din katt dagen :) Har ni någon kissekatt därhemma som ska få sig extra uppmärksamhet idag ? Eller kanske något annat litet djur ? :)

Jess89
0

Visste faktiskt inte att den dagen fanns, men det brukar göra att man mår bättre. Som kan vara bra när man går hemma och är arbetslös.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

NinjaKakan
0

#1 Det visste inte jag heller men läste det på fb ;) Om man nu ska tro på allt som står där. Djur är underbara!

Zakarias
0

Man kramar väl sin katt varje dag? man kramar väl inte sin katt på en speciell dag eller?

NinjaKakan
0

#3 Visst är det så ^^ Men det är väl mer en rolig sak med en internationell krama din katt dag

Zakarias
0

#4 Haha tänkte väl! :) Men det är kul med ovanliga dagar ibland :)

DeniceP
0

Hihi, då måste jag genast springa ut och krama alla 4 Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Fridaaaa
0

Kramar på mina katter var dag, eller ja gammeldamen hatar det så blir inte så ofta där ,) Men min gosse kramas jag på var dag:P

Enligt temadagar.se är det inte sådan dag idag`? Dem har ju alla temadagar där:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NinjaKakan
0

#5 haha ^^ ja, krama din katt dagen är lite annorlunda om man jämnför med typ kanelbullens dag ;)

#6 haha ^^ Mina kissar bits bara om jag ens försöker hålla dom så dom får ha sig en klapp ist ;)

#7 Jag hittade det på fb från en djurorganisation så vet inte om dom själv har kommit på det :)

Fridaaaa
0

#8 Förmodligen har dem gjort det då ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jess89
0

Haha på tala om katt funderade precis på vart vår buse är. Alltid nya hyss på gång när det är tyst.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
0

Den dagen hade jag aldrig hört talas om förren nu, alltid lär man sig något nytt. Jag har ingen katt att krama dock. Flört