Design?
Hej!
Jag undrar om det är någon här som skulle kunna göra en bloggdesign åt mig i wordpress? Jag kan tyvärr inte betala någonting så det måste vara gratis. Jag behöver inte ha så jätteavancerad design men ett plus är om man kan göra dropdown-meny.
Tack på förhand!
Mvh Amalia :)
Har du kollat igenom alla gratisteman?
Ja men dom är så tråkiga och opersonliga tycker jag :P
Har du provat och göra teman själv? Du hittar mycket på nätet om hur du ska göra.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Använder du Wordpress.com eller .org? Till .com (i alla fall gratisversionen) har man tyvärr inte särskilt stora möjligheter att göra egna teman.
#3 Wordpress-teman är lite mer avancerade än t.ex. blogg.se-teman eftersom Wordpress använder sig av ett skriptspråk som heter PHP utöver HTML och CSS. Man måste alltså kunna ytterligare ett språk för att ordentligt kunna utveckla teman till Wordpress.
okej men jag har en blogg med samma namn på blogg.se är det någon som kan göra en design till den om det är lättare?
#3 Jag har testat att göra egna designer men oavsett hur mycket jag läser på nätet så blir det en massa konstiga saker + att jag inte har så mycket tid att försöka lösa problemen tyvärr.
#4 det är wordpress.com