Annicaomarcelo
Jag har inte varit så insatt i big brother i år. Deltagarna som är med i år känns ganska trista och ointressanta. Men eftersom att sambon kollar så har det blivit att även jag kollar lite smått på big brother. Tyvärr har personerna har de roliga personerna redan åkt ut. Men hejar fortfarande på en person och hoppas att den vinner finalen.
Iår har det blivit en del par i huset bla Annica och Marcelo, Rodney och Hanna J, Amandus och Camilla. När jag en dag satt och kollade runt på blogg.se första sidan så hittade jag den här bloggen http://annicaomarcelo.blogg.se/ som handlar om Annika och marcello.
Har du varit inne och läst bloggen?
Vad tycker du i så fall om bloggen?
Vem hoppas du ska vinna tävlingen?(om du följer tävlingen)
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Jag har inte läst bloggen så jag kan inte uttala mig.
Deras relation kommer aldrig att hålla. Jag har så svårt att se en trogen Marcello och efter vad Annicka berättade nu om sin f.d. kille så undrar jag också hur trogen hon kan vara.
Vinnare - jag hoppas på Hanna J. En mogen kvinna med bra värderingar - en förebild. Jag önskar henne alla pengarna så hon får ett gott liv med sina barn.
Om inte hon vinner så vill jag se Amandus som segrare men absolut inte Annicka.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Kan bara säga att jag fhåller med. Tror knappast att det kommer hålla mellan dem utanför huset. Men samtidigt är hon lite dum som ändå vill gå tillbaka till honom när han är elak mot henne.
Jag tror att Amundus vinner även om jag inte håller på honom.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga