Kändisbloggare?
Vilka kändisbloggare läser ni?
Läser ingen själv faktiskt ;p
Vill/orkar du får du gärna svara på min blogg: http://liivahliin.blogg.se för frågar nämligen mina läsare/folk som tittar förbi bloggen det idag :)

#1 Då är vi två, tycker faktiskt inte att någon av dom är bra :o
Alltså, Foki och Kissie är väl dom jag läser för att jag tycker att deras bloggar är lite mera intressanta. Sen tittar jag väl in på Kenza, Paow och Dessie då och då bara för att jag har tråkigt.

Typ Fokis som jag gillade från första början, sedan Kissie som jag nu mera tycker om, haha :P Sedan Paows kollar jag in då och då och läser.
kändisbloggare, va e de
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Kul att folk svarar, intressant :D
Vad menas med kändisbloggande? Är det om man bloggar om kändisar eller är det kändisar som bloggar?
#7 Jag gissar på att det är kända bloggar (bloggar som får många kommentarer och besökare)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#5 & 7 Kändisbloggare är sånna som får mycket besökare ex Kissie som har runt 100 000 besökere/ dag elr vad det är. De har annonsföretag som annonserar på deras bloggar och tjänar också en del pengar på det.
Jag läser Kissies, Fokis, Gaybloggen, Kenzas, Paows och Dessies. :)
Jag läser Fokis blogg!
Jag läser Kissies blogg, fast egentligen tycker jag att hon är störande, hahah :D och så läser jag Fokis blogg ibland och paow's :)
Den enda kändisbloggen jag läser är nog Fokis ^_^ Sedan kan jag ibland kika in på andra bloggar (som Kissies, Gaybloggen osv) när jag har väldigt lite att göra (a)
Jag läser inga kändisbloggar eftersom att de endast är ute efter pengar och bara skriver skit.
-' Rebecca Johansson
Brukar läsa Fokis och Kenzas + Kissies, Dessies och Paows bara för att man får skratta så mycket när de gör bort sej inför hela världen. ;p
Gillar inte heller kändisbloggar direkt. Läser dom när det står något roligt skvaller om dom, mest för att få mig ett gott skratt. Annars läser jag Fokis blogg. Tycker hon är den enda vettiga bloggaren som är stor.
[
itisme.blogg.se
Jag läser faktiskt inga! Jag har kollat igenom Kenzas, Kissies, Blondinbellas och Fokis ett par gånger men de har inget jag vill läsa.
Jag läser Blondinbellas och Kissies bloggar. Blondinbellas för att hennes blogg är väldigt intressant och Kissie för att hon är så sjukt pinsam. Underhållning helt enkelt.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Läser inga bloggar alls, förutom ett par kompisars ibland.
Ärligt talat förstår jag mig inte alls på dom som läser ex Kissies, Paows (som dessutom är min granne) och såna fjortisbloggar.
Underhållning att göra bort sig? Nä.
Kul att bevaka fjortisars vardag? Nä.
Förstår mig som sagt inte alls på dom som läser dom bloggarna.
Men vi alla är olika, och det är nog bara bra ;)
#18 Läser bara Kissies blogg ibland (när jag vill skratta!)
Men hon ganska elak, och blogg.se har varit tvungen att ta bort hennes blogg en gång för kränkande ord(om andra stora bloggare t.ex)
Foki och Kenza är riktiga bloggare som inte säger något elakt.
Vet att det var länge sen denna tråd startades men ja läser iallafall fokis och Cimon Lundbergs bloggar :-)
Läser inga kändisbloggar. 
LÄser inga kändisbloggar, kikar in på Tyra.se hästblogg iblan, och sen läser jag några större hästbloggar. Men kissie, paow osv. tycker jag mest är störande människor som är ute efter fler besökar och pengar. :P