Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 768 ggr
Jess89
0

Trevlig helg!

Trevlig helg alla medlemmar! Passa på och nju av helgen så länge den varar.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
0

Jag skall bara vara hemma. Hitta på olika övningar med min "lätta" hantlar. Har ingen bensin att fara till gymmet.

Läsa kommer jag att göra också. Håller på med fyra olika böcker just nu. Tungan ute

Jess89
0

#1 oj 4 olika låter mycket :P vilka böcker läser du? har nog 2 jag läser i min orkade inte ta mig igenom en bok så började på en ny som snart är utläst!

[Vargöga]
0

#2 Jag läser Harry Potter på engelska, Vargbröder, Sagan om Ringen och Mindfulness.

Jess89
0

#3 okej! inget jag har fastnat för varken harry potter eller sagan om ringen, men smaken är ju som baken. Vad är vargbröder och mindfulness för böcker?

[Vargöga]
0

Mindfulness är meditation i nuet. Den jag har riktar in sig på smärta. Har en del smärta både inre och yttre.

Vargbröder är en fantasy-bokserie om en pojke som blir föräldralös och skall överleva i skogen. Tillsammans med en vargunge. Det är egentligen en ungdomsbok men jag blev tipsad om den inne på Litteratur iFokus. Stenåldern skulle jag gissa på att den är utspelad.

Jess89
0

#5 låter lite som djungelboken eller liknande i alla fall. Finns ju flera som är ungefär likadan. Har du kommit långt i boken?

Meditation kan vara intressant att lära sig.

NinjaKakan
0

Vargbröderböckerna är BÄST ;D Jag älskar dom.

Till vad jag ska göra i helgen..Det har jag ingen aning om. Vi får se vart det bär ^^

[Vargöga]
0

#6 Jag är nart klar med första boken.

beem
1

Trevlig helg till er alla.

Ev ska vi jobba på båten om det blir bättre väder. Just nu regnar det.

I kväll äter vi en hämtpizza och dricker något gott till.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

monstermash
0

Trevlig helg! Skrattande

Min fredagkväll skulle gått att plugga förfullt, men när jag kom till mamma (bor på internat) upptäckte jag att vi är barnvakter ikväll åt min systerdotter. Mysigt!

Någon mer än jag som kollar på ishockeyn?

[Vargöga]
1

Nä har ingen tv men vad jag har hört så leder Finland mot tyskarna iaf. Vinner dom denna match så har dom vunnit 4 i rad under detta VM. Skrattande

Jess89
0

Ingen hockey här inte :) Jag hade också tänkt att plugga lite men fick ändrade planer har legat med huvudvärk större delen av kvällen. Mina planer sprack ganska rejält.

NinjaKakan
0

#8 OH ;D bara för det måste jag läsa om dom..för cirka 50nde gången :P

Jo, nu har jag nog bestämt mig vad jag ska göra i helgen. Ska pierca mig. Men vet inte var..men det är vad jag ska göra.

monstermash
0

Igår somnade jag 21:00 och det är nog första gången på flera år jag lyckas somna så tidigt. Snacka om att vara utpumpad! Missade mycket av hockeyn pga det, men trodde jag skulle svimma av utmattning.

Idag var det Göteborgsvarvet! Stod och tittade i ca två h, sedan tröttnade jag. Det var då inte många som var utklädda i år. Två jultomtar och en massa clowner såg jag däremot. Mest "clowner" med en clown näsa och inget mer… Obestämd