Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmånadens-blogg
Läst 3273 ggr
Jess89
2

Månadens blogg april

Denice är vinnaren av månadens blogg för april 2012

Namn: Denice
Ålder: 19
Bloggen: www.Tassliv.blogg.se

1. Hur länge har du bloggat?

Jag har haft många olika bloggar i mina dar, men har tappat intresset för alla. Denna senaste har jag lagt betydligt mer energi på, så den kommer nog hålla ett bra tag, haha! Jag och Ida startade upp denna i februari detta året tror jag :)

**2. Vad tror du gjorde så att det var du som vann denna omgång?
*Jag personligen tror att det är för att min blogg är snygg, samt att vi skriver om roliga och intressanta saker (djuren då såklart Flört) och har mycket bilder, som gör att folk vill läsa Glad*
3. Hur kom du i kontakt med Bloggande iFokus?
När jag skulle starta upp bloggen, fanns det ett par småsaker jag ville ha hjälp med, och sen har jag liksom hängt kvar.
4. Berätta om din blogg och om dig? (Något enkelt)
**Jag skriver då som sagt, med en annan tjej som heter Ida. Vi båda två håller på väldigt mycket med våra hundar (jag skriver även om mina andra djur, så som katter, hamster och möss), och därför skriver vi mest om dom och saker som handlar om dom.

Även en av mina hundar, den ovanliga chihuahuan Minus, får ta ordet i sina tassar då och då, eftersom han har mycket bestämda åsikter om saker och ting.

**
5. Vill du hälsa till någon?**

Självklart, till alla gullungar som läser såklart! Det är ni som gör bloggen, så glöm inte bort att ge oss tips om vad ni vill läsa! <3

6. Ett sista ord?

Tack så himla mycket för att ni röstade på mig, det gör verkligen att man kan satsa det där lite extra!

Glöm inte följa oss på bloglovin! Kyss

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Fridaaaa
0

Grattis! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jess89
0

grattis ännu en gång! Glad

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

NinjaKakan
0

Grattis :D !!

monstermash
0

Grattis!

DeniceP
0

Tack så mycket! Känns skönt att bloggen är uppskattad Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!