Månadens blogg april
Nu är det återigen dags för Månadens blogg! I denna tråd anmäler ni er.
Samma regler som vanligt:
- En blogg per person
- En länk till bloggen
- En beskrivning av bloggen på minst 20 ord
Vid deltagande av minst 10 bloggare drar jag, övriga Medarbetare och Sajtvärd fem stycken som senare kommer upp i en egen omröstningstråd. Senaste anmälningsdagen är 25 april 2012, och röstningen sker sista veckan i april.
Vinnande bidrag:
Den som vinner kommer att få en förstesidesplats på sajten där du svarar på frågor och lämnar några bilder att ha i artikeln och en länk till din blogg.
Den som vinner har sen vunnit iFokus Insider eller iFokus Minus. Insider och Minus gäller i en månad. Då kan du lägga in en signatur och anmäla inlägg. Minus betyder reklamfritt dock gäller det inte mobilversionen utan bara via internet.
Lycka till!
I min blogg skriver jag om min Sheltie Moa. Bilder, agility, och ibland videoklipp på när vi tränar. Bloggen kan även handla om andra saker, men med mest fokus på hunderiet.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
I min och Idas blogg får ni följa oss och våra djur (mest hundarna) genom vår vardag. Ni får även vara med och följa min ovanliga chihuahua från valp till vuxen 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Kul att ni vill vara med. 
http://zebrarandig.se I min blogg skriver jag om mitt liv. Jag har diverse psykiska sjukdomar och nedsättningar och det dominerar min vardag och mitt mående. Pendlar rätt snabbt i mitt mående och då skriver jag ned det i bloggen.
Har nu uppdaterat inlägget, och det står även vad man vinner.
Får man vara med en gång till fast man var med i förra tävlingen ? :)
#6 självklart får du vara med och tävla igen!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Min blogg, fotograferar och jobbar även som fotograf. Försöker förmedla många olika typer av känslor i bilder och få fram en story. Mycket häst, djur och natur bilder men även lite poträtt här och var. Det senaste jag drog igång med var Show your vision, en kategori på bloggen där jag skapar en story till en låt igenom en eller flera bilder.
Bifogar en av mina Show your vision bilder :)
Fortsätt gärna att anmäla er och sprid det till era vänner, så även dem får delta!
Än så länge sex deltagare, når vi tio?
I min blogg skriver jag om löpträning/kost och hur man kommer i form till beachen 2012! Den 29 maj kommer jag att ställa upp i mitt första lopp-10km löpning. Häng med ni också!
I min och min kusins blogg skirver vi om 2 olika saker.
Hon skriver och tar kort med sin systemkamera , vackra bilder som är jätte fina!
Jag skriver om mina kaniner , som jag tävlar med.
Dom har hjälpt mej massor och det minsta jag kan göra är att erbjuda andra att få läsa om deras vardagar!
Med massvis med bus och annat kul! 
Fortsätt att anmäla er till månadens blogg, än är det ett tag kvar innan röstningen är avslutad.
Det har smygit in ett litet fel i min bloggadress. SKulle någon kunna ändra på min adress? http://zebrarandig.se skall det vara.
Tackar på förhand.
#17 din adress är nu ändrad!
Jag är väldigt intresserad av foto samt gymnastik, då jag tidigare varit elitgymnast. På min blogg förenar jag de här intressena genom att lägga ut bilder jag har tagit på olika gymnastiktävlingar. Då jag även vet att många vill se bilder på sitt lag/sig själv från tävlingar tyckte jag det här var ett bra sätt att dela med mig av bilderna, i en mapp på min dator gör de ingen nytta. Jag tror dock att även icke-gymnastikintresserade kan tycka bloggen är lite kul, gymnastik är ju trots allt en häftig sport som fascinerar många!
Nästa tävling jag ska fota är SM i kvinnlig artistisk gymnastik på lördag, som för övrigt sänds i SVT play, så nästa vecka ska det nog komma upp en hel del nytt! :)
11 dagar kvar att anmäla sig på 
Tack Jess
Ingen mer som vill anmäla sig?
Kul att nio stycken är med iaf! 
#23 Be henne skaffa iFokus så hon kan anmäla sig då :)
Känns inte nödvändigt, jag har ingen bra förklaring till varför hon ska bli medlem här.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Det finns många anledningar ^^ Man kan diskutera,få hjälp eller hjälpas, kanske för insiration från andra osv ^^ Nu får ursäkta min stavning, den är inte den bästa.
#23 - Nej, tyvärr. Vill din kompis vara med får hon skapa ett eget konto, annars blir det för lätt att anmäla sina andra bloggar också, "för man skriver ju åt en kompis".
Däremot får din kompis gärna bli medlem och anmäla sig!
Det är 5 dagar kvar att anmäla sig till månadens blogg, så passa på innan det är försent.
Jag är en femtonårig tjej som nyss startat en blogg som handlar om konst, där jag publicerar min konst (främst blyerts och akryl), ger tips om andra konstnärer som kan inspirera och skriver om allt konstrelaterat, mycket kreativa tips. Därimellan ryms filmrecensioner, inredning & mode och fotografier, men konsten är den tunga biten :-)
3 dagar kvar och anmäla sig.
Jag skriver om mitt liv, min ponny, ponnytrav och så lägger jag upp mycket bilder! Jag är 16 år och bor i skåne, mitt största intresse är djur och hästar!
Nu börjar det dra ihop sig! Någon mer som vill anmäla sig?
Passa på och anmäla er nu, i morgon är sista dagen och anmäla sig.
Idag är det sista dagen man kan anmäla sig. 
Fram till 23:00 går det bra att anmäla sig, så passa på!