Radbyte i inläggen?!
Hej! Jag undrar om någon skulle kunna hjälpa mig med varför min blogg inte visar mellanrum i inläggen. Jag skriver i inläggen med mellanrum för att det då blir lättare att läsa men när jag publicerar inlägget så synns inte mellanrummet?!
Hoppas någon kan hjälpa mig nu! 
Jag bloggar på blogg.se
www.danisaingebretsen.blogg.se
(Med mellanrum menar jag att jag byter rad som jag har gjort i detta inlägget)
Jag har blogg.se och där funkar inte radbyten med google chrome som webbläsare. Har ingen aning om varför.. Men kom på sen att om du trycker in shift + enter när du vill byta rad så syns det på bloggen.
#1 Jag har google chrome och här fungerar vanligt radbyte på blogg.se ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det beror på att blogg.se:s textredigerare är superkass och inte alltid lägger det du skriver inom rätt taggar.
Läg till detta i din stilmall:
.entrybody p, .entrybody div {
margin-bottom: 1.5em;
}
Detta kommer dock inte fungera på exakt alla ställen, eftersom blogg.se ibland inte lägger till någa taggar över huvud taget. Det bästa du kan göra är att skriva dina inlägg i HTML-läget och lägger alla stycken inom
-taggar.
#3 Vart i stilmallen ska jag lägga in det?
#1 Tack så mycket,provar det :)
#2 Jag har också Google Crome. Det har funkat förut för mig men helt plötsligt försvann det..Vet inte om det var i samband med att jag bytte design men det kan stämma faktiskt..
Tack för svar! :)
#3 Det spelar ingen roll, du kan lägga in det var som helst.
#5 Okej, tack..Ska prova :)
Tack snälla, det funkade!
Har samma problem jag med men kom att att shift + enter fungerar som #1 skriver. Har det som vana nu att alltid trycka ned shift sen enter. :)
Okej, men som tur så funkade det andra 
Skulle bara glömma att göra det annars haha ;)