Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 593 ggr
Neiah
0

Kritik - thinkandsmile

Nu har jag faktiskt startat en ny blogg - thinkandsmile.blogg.se! Kände att jag behövde en ny start & verkligen köra på något som är jag, så det ska denna blogg repesentera c:

Hästar & foto är innehållet, surprise, surprise! Är så sjukt pepp på att börja blogga igen & har massa underbara quotes i mitt huvud som väntar på att få synas på bloggen, men vad säger ni? Skulle vara nice om man kunde få lite kritik på designen & innehållet so far. Inte för att jag har skrivit så mycket, men ändå ^^

NinjaKakan
0

Stilren,snygg och tilltalande bilder ^^ Bra jobbat. Men jag måste fråga, hur har du gjort din blogg så bred ? Har har blogg.se, men har fortfarande en "smal blogg" och vill ha större och bredare att skriva på precis som dig :O

Neiah
0

#1 Tack!

Min content (inlägg) är 700px & side är 249px, vilket gör att headern blir över 900px bred. Du får experimentera litegranna så får du nog till det ^^

NinjaKakan
0

Ja, jag får göra det. Har hållt på med det där i evigheter, men är rädd att paja hela saken så därför har jag låtit bli. Men ska sätta mig och pula lite. Men som sagt, välgjord blogg och ser mycket trevlig ut! Syns att du lagt ner tid på den :)

Neiah
1

#3 Skaffa en till blogg som heter ninjacake.blogg.se/test, jag har 3st där jag testar olika designar innan jag sätter in den på den officiella. Funkar super & då behöver man inte vara orolig att det kommer bli kaos : D

Tack igen, känner mej väldigt pepp på att börja blogga seriöst! :)

Haag
0

Fin blogg! :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Jess89
0

fin blogg!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Neiah
0

#5 #6 Tack! c:

[catilous]
0

Väldigt fina bilder! Älskar hästar jag med :D

/Catarina

Neiah
0

#8 Tack! Jag tycker att bara själva bilderna kan lyfta hela bloggen, så satsar verkligen på dom ^^