Bild i kommentarsfältet
Hej, jag skulle behöva lite hjälp med min design. Jo, jag har försökt att få in en bild i kommentarsfältet väldigt länge nu! Jag har googlat som en galning. Hittat massa koder men ingen fungerar!
Tacksam för svar!
Förresten är det blogg.se :P
Ska bara fixa en grej på Facebook o sen se om jag kan hjälpa dig, vänta några minuter bara
Är det en bild som bakgrund du vill ha? eller ikon för kommentarfältet?
Har du lyckats få det att fungera?
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4: Jag har redan testat den länken du skickade och den funkar inte :/
#5: Nepp :(
Jag har gjort en bild som jag vill ha i fältet som har samma storlek och allt, det är bara det att jag inte får in den i fältet :(
Konstigt, har alltid funkat för mig.Vad har du för webläsare?
Jag har Safari :)
Har jag aldrig hört talas om men kan vara där problemet ligger
Det tillhör mac, så det kan säkert vara det!
Men du har testat o uppdatera efter att du gjort ändringar? kan ta en stund nämligen innan det syns
Ja, det har jag försökt, men det fungerar inte det heller! :(
i den länken, bland kommentarerna finns variationstext att ändra i mallen för kommentarsfältet, testa dom
Vad är din bloggadress? kan gå in o kolla, kan vara att det inte syns i din webläsare
Jag tycker att firefox fungerar bäst, men upp till dig om du vill byta webbläsare.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Det är inget fel på webbläsaren. Safari och Chrome använder samma renderingsmotor, så hemsidan borde se likadan ut i Chrome som i Safari.
Att det inte funkar kan ju bero på t.ex. att du använder ett annat tema eller att du helt enkelt skrivit fel. Det är ju jättesvårt för oss att veta varför när vi varken fått se koden du skrivit eller fått en länk till bloggen där problemet finns.
har du lyckats än?
Nepp, jag har tema Nature.
Vad har du lagt in för kod nu? Detta ska fungera (den ska in i din stilmall):
textarea { background: url(BILDLÄNK) no-repeat; }
Åh! Tack den funkade nu! :)