Månadens Blogg Mars
Tina vann månadens blogg för mars 2012

Namn: Tina
Ålder: 23
Bloggen: www.hejtina.blogg.se
1. Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen april 2010, så nästan i exakt 2 år har jag bloggat nu.
**
2. Vad tror du gjorde så att det var du som vann denna omgång?
Jag vet inte, det är nog svårt att säga. Jag gissar att det kanske är att min blogg har ett tema. Visserligen är det en 'vardagsblogg' på ett sätt, men det är först och främst en mammablogg där jag bloggat om min graviditet och nu livet som mamma.
3. Hur kom du i kontakt med Bloggande iFokus?
Haha, jag känner mig så gammal när jag skriver det här men för en sisådär 6 år sedan startade jag kanin.ifokus och har sen dess varit fast på iFokus. Rollen som Sajtvärd sa jag upp efter några år men kvar på iFokus har jag alltid varit. När jag bloggat ett tag fick jag nys om bloggande ifokus genom någon länk här inne.
4. Berätta om din blogg och om dig? (Något enkelt)
Min blogg är en mammablogg där jag skriver främst om min dotter. Tanken är att jag ska skriva ut bloggen som en bok och ge till henne sen, så bloggen är ganska personlig (men inte för privat!). Det står om hennes utveckling och vad vi gör och så. Förhoppningsvis blir bloggen innan året är slut inte uteslutande en mammablogg utan samtidigt en gravidblogg igen, men vi får se :)
5. Vill du hälsa till någon?
Inte vad jag kan komma på.. Till alla fina medlemmar inne på bloggande.ifokus i så fall :) Hej, hej!6. Ett sista ord?
**Tack för att jag fick vinna månadens blogg den här månaden, det känns superskoj! Kram på er!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Grattis Tina!
Intressant att få veta lite mer om dig.
Vad kul att du har ett mål med bloggen och tänker ge den till din dotter senare! Och att ni planerar yttligare en liten bebis. 
Grattis :D
Tack :D Tjoho, vad kul att vinna!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#1: Ja men visst :) Det finns ju flera sånna här böcker som heter "mitt första år" och liknande, men i bloggen kan man ju vara så mycket mer utförlig och skriva att "idag gjorde vi det här" och "idag har du hittat på det här" eller bara förklara sin kärlek på ett helt annat sätt än vad man kan göra i de där "första året" böckerna.. Tror det kommer bli en succé med bloggboken när hon blir större och vill veta mer om hennes första år :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ett stort grattis igen! intressant och bra blogg du har!
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4 - Ja, sedan kan du få med massor med bilder i den boken också om du vill det. Kul idé! :) Det kan man ju även fortsätta med i flera år. =D
Grattis, nu ska jag genast in o läsa på din blogg:)
Grattis!
Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.