Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1200 ggr
Jess89
0

Första april!

Idag är det första april någon som har varit med om något april skämt?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
2

Nej.

Men förra året blev mamma grundlurad. Skrattande Det var något skämt om att "Nu kommer alla Volvo bilar ha samma färg" på nyheterna. Ett par dagar efter när min mamma pratar med min syster säger hon, "vad tråkigt att alla bilar ska ha samma färg nu… då blir det ju jättemånga av den färgen". Min syster utbrast lite förvånat "Men mamma… Det var ju ett aprilskämt." Skrattande Haha, jag skrattar fortfarnade åt det.

Jess89
0

Haha! kanske tur att det var ett tag sedan man blev lurad på första april :)

monstermash
0

Min kompis sa att hon brukade städa åt sina kaniner för de sket så mycket. Jag reflekterade inte så mycket över det, mer än att de måste vara väldigt bra på att grisa ned. Obestämd Hon skrattade nog i flera timmar åt mig… Det var ett par år sedan. Sedan dess har ingen försökt lura mig. Tungan ute

Wand
1

#3 Fattar inte…

Har inte blivit lurad och inte lurat någon, jag ogillar första april, man kan inte prata med någon alls för man kan inte lita på ett ord av vad någon säger. Tråkigt.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Jess89
0

Håller med #4 förstår inte riktigt heller skämtet.

Då kanske det är tur att första april endast är en gång om året.

fidojunior
1

Har inte blivit lurad men min pappa trodde inte på mig när jag tidigare sa att det snöade ute haha.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

monstermash
0

Nä, det var väl min dåliga humor som spökade där lite, haha Tungan ute

ks.gerbil
0

lite sen nu och detta kanske men :P igår satt jag karamell färg i mjölken xD grön satt jag i >:) hehe ni kan tänka er familjens ansikter XD det smakar absolut somvanligt det bara ändrar färgen så ni som vill prova gör det gärna >;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jess89
0

Måste blivit en ovanlig reaktion när din familj sett att mjölken var grön. Har ätit pannkakor med karamellfärg, men inget annat.

ks.gerbil
0

9# haha ja alla va bara: O.O o.O

Jess89
0

Haha! kan tänka mig de, måste sett ganska roligt ut.

ks.gerbil
0

ja pappa hällde ut och såg inte det först och mamma skrek till honnom så att han tittade ner och båda verkligen tittade p åden O.o           o.O

mjölk--->  (@@@)

Wickis
0

Jag skämtade om att jag skulle flytta 50 mil bort, min kompis gick på det och blev skitledsen (..och arg när hon fick reda på att det var ett skämt Skrattande)

Jess89
0

Kanske mindre snällt skämt!

Wand
0

När jag gick i 4:an (alltså ca 9 år sedan, orkar inte räkna…) så sade vår lärare på första april "Jag går aldrig på skämt så jag lovar att den som lyckas lura mig får välja vilket bokmärke den vill ur mina bokmärksalbum!" (hon var väldigt stolt och försiktig över alla sina bokmärken)

Då sade jag rätt och slätt att "Jag ska byta skola i höst" och hon gick på det, tyckte att det var rätt finurligt. Tyst Fick en fin ängel också, valde den bara för att hon samma dag hade visat upp den för klassen och sagt att det var hennes äldsta och finaste bokmärke….

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

ks.gerbil
0

15# haha vilken bus råtta ;)

mandizen-
0

Min naturlärare läste i tidningen om en zebra som blivit prickig i stället för randig! Sen kommer hon till skolan med tidningen och predikar om mutation bla bla.

Klassen asgarvar ihjäl sig när hon inser att det är ett Aprilskämt…