Blogga från android mobil
Jag ska starta en ny blogg och jag vill kunna blogga från min mobil (jag har en android) jag tycker mest om blogg.se, men det finns ju tyvärr ingen blogg.se app till android mobiler..
Så nu undrar jag ifall ni vet någon bloggportal som det faktigst går att blogga från en android mobil..? 
_Kram Evelina
_
Det ska väl finnas blogg.se i mobilen? Min vän har det i alla fall.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Du kan ju blogga från android med blogg.se, det har jag gjort i alla fall.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Wordpress och Blogger har appar till din Android.
Blogg.se har jag inte hittat en app men det kan vara så att den är spärrad i Finland.
Det finns ingen blogg.se app till android(om det inte har kommit ut väldigt nyligen?) men däremot kan du ändå blogga via internet. Inte alls lika smidigt dock men det funkar ;)
Okej, tack alla :) Nej det finns ingen blogg.se app till android. Jag kan inte blogga när ja går in på internet i mobilen.. Det går inte att skriva i rutan,.
_Kram Evelina
_
För att kunna skriva byter du till html läge och kan då skriva ett inlägg.
Det går att mobilblogga från android om du har frisurf eftersom du kan gå in i webbläsaren. Problemet är bara att man kan inte ladda upp bilder utan man är tvungen att ta någon från arkivet isf. Annars kan du sms/mms-blogga? :D
Jag mailade blogg.se och dom sa att dom ska kanske fixa en app till android. :)
Kul och se att det eventuellt ska komma en app för blogg.se hoppas att det blir så. Smidigare om man har en app som man kan blogga med.
#8: då kan man ju inte ha fetstil eller så..
_Kram Evelina
_
Du kan visst ha fetstil använd texten så får du fetstil
#12: mjo jag vet, men det är alldeles för krongligt tycker jag. skylle vara mycket enklare och smidigare med en app, så det är det jag letar efter. en bloggportal som har en app till android 
_Kram Evelina
_
Wordpress har som sagt en app till Android, och råkar vara en väldigt bra bloggportal i stort.
Har du redan en blogg eller ska du göra en ny blogg? Tänkte om du vile slippa gör en ny.
#14: Okej, tack! Ska göra en blogg på wordpress och sen får jag se vad jag tycker ^^
#15: Jag har redan en blogg, eller flera (ponnyfjantarna.se minimilli.blogg.se) men nu vill jag göra en ny som INTE ska vara en hästblogg. Har redan gjort den på blogg.se, men vill som sagt kunna mobilblogga och eftersom att jag inte börjat blogga på den jag gjort på blogg.se än, så kan jag lika gärna göra den på en annan portal 
fast igentiligen kan jag baara koda på blogg.se då jag alltid haft det.. men får se hur det går^^
_Kram Evelina
_