Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 928 ggr
Jess89
0

Helg igen!

De senaste veckorna har gått otroligt fort, och nu är det åter helg igen. Har ni några planer inför helgen?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
0

Bara vara hemma!

Nä jag glömde, jag skall på kalas imorgon. Min äldsta tjej skall ha tjejparty då.

Jess89
0

Så trevligt vad fyller dottern? :)

[Vargöga]
0

Hon fyller tvåsiffrigt. Skrattande 10 med andra ord. Hihi!

Jess89
0

Oj böjar blir stor med andra ord :) Hur gamla är dina barn?

[Vargöga]
0

Mina flickor är 5, 8 och snart 10 år. tre flickor. Hihi!

MajaL
0

Ska skriva, skriva och skriva. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Jess89
0

Trevligt med tre små flickor! :)

MajaL vad är det du ska skriva om?

[Vargöga]
0

Lagt ut min kamera på annons just. Blir aldrig bra på att ta bilder med min system och det har jag försökt med 4-5 gånger och det slutar alltid med samma sak, att jag säljer för att jag inte kan lära mig min kamera. Det är för mycket att lära mig helt enkelt.

Jag är nöjd med min kompaktkamera och den tar bra bilder på automatiken inställt.

Jess89
0

Tråkigt att du ska sälja kameran, har du fortfarande ett stort fotointresse?

[Vargöga]
0

Kanske inte så jättestort. Fotar mest till bloggen så det behövs ingen "värstingkamera" till enkla bilder. Kompaktkameran är lättare att ha med överallt och det är den jag använder mig nu.

Jess89
0

Har man inget större fotointresse är det nog bättre att sälja den. Annars kan man alltid be någon lära dig hur man ska hantera kameran :)

[Vargöga]
0

Jag är så feg när jag skall fota, tex ute på stan så får det inte synas någon människa eller vara någon som kan se mig så det blir sällan några såna bilder osv.

Då blir det ju inga bilder alls. Så det är nog bra att jag säljer den stora kameran.

Jess89
0

Du behöver ju inte fota där det finns människor, och ju mer du fotar kan du säkert träna bort din rädsla :) Om du tycker det är kul låt det inte din rädsla vinner över dig!

[Vargöga]
0

Nä det är sant , det behöver jag inte men då blir det inte så mycket fotande. Äh jag börjar bli för gammal och jag har svårt att lära mig. Har försökt flera gånger men det fastnar inte hur mycket jag än försöker.

Jag kör med min kompaktkamera. Det är bra ändå.

evelinabieber
0

Emilia, vilken kamera är det du säljer? Skulle du kunna länka till annonsen? :)

[Vargöga]
0

Jag säljer en Canon 1100D. Har inte fått annonsen godkänd ännu så jag kan inte länka. Pris 450€ med två objektiv. 18-55mm f/3.5-5.6 IS samt 50mm f/1.8.

Glorious
0

Ja visst går tiden riktigt fort :) Vad som händer i helgen finns alltid att läsa om på min blogg: www.kindofjulia.blogg.se, och som alltid är mina helger helt underbara eftersom de tillbringas med nära och kära som familj, pojkvän och vänner! Kram på er och fortsatt trevlig helg :)