Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttävlingar
Läst 2104 ggr
[Vargöga]
0

Månadens Blogg - Mars

Nu kör vi igång nästa Månadens blogg. I denna tråd anmäler ni er.

Samma regler som förra gången:

En blogg per person
En länk till bloggen
En beskrivning på minst 20 ord

Blir det fler än 10 anmälda så drar jag, övriga Medarbetare och Sajtvärd 5 st som kommer att väljas till röstningen senare.

Sista anmälningsdag: 25:e mars 2012.
Röstning sista veckan i mars.

Lycka till. Skrattande

Tillägg: Är det färre än 3 tävlande så blir det ingen Månadens Blogg.

MajaL
0

Putt!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Surtsey
1

Jag är lite av en nörd och skriver om mer eller mindre nördiga saker inom alla kategorier (som tv-spel, sci-fi, comics etc), alltifrån bakverk med nördigt tema till filmrecensioner.

http://altheatrollet.blogg.se/

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

WinterPrince
1

I min blogg http://ingendodfisk.blogg.se/gaddhang bloggar jag om min viktresa. Mat, motion, kläder och diverse tankar samlas under samma tak. Målet är ett hälsosammare liv!

Alexinas
1

Jag driver en blogg som handlar om mitt liv. Det är som en liten dagbok för mig fast alla kan läsa den. I bloggen så kommer ni bland annat att få läsa om mig, mina tankar, vad jag gör på min fritid och alla mina djur! Glad

alexialundqvist.blogg.se

Fridaaaa
0

Får man vara med, trots att man har vunnit en gång fast med någon av sina andra bloggar?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Skall höra med dom andra och återkommer med svar. :)

Fridaaaa
0

#6 okej :)

[Vargöga]
0

Frida: Det går bra att tävla igen. Skrattande

Fridaaaa
2

#8 OKej tack då vet jag! :=D

Min blogg jagochminamarsvin handlar helt enkelt om mina marsvin! Mycket bilder, ibland videos på dem, men även skötsel och annat roligt med dem :)
Helt enkelt ett liv med marsvin som husdjur!

Xia
0

Vilket tema är det? :o eller har jag missat något??

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Jess89
0

Vi har inget speciellt tema längre, utan de som är intresserade om att tävla får skriva minst 20 ord sin blogg.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
0

#11 Precis. Inget tema utan alla kan vara med men det finns kriterier i #0.

[LucyInTheSky]
1

Min blogg, Bland tankar och katthår, är väl en vardagsblogg. Skriver om det som rör sig i huvudet.. Mycket om djuren, vardagen, barnlängtan, drömmar, framtiden och ett och annat foto.

Skriver mest för min egen skull för att jag tycker det är kul.

http://emmabaramig.blogg.se

NinjaKakan
1

Min blogg är mer som en dagbok runt mitt liv. Ibland uppdaterar jag mycket och ibland inte lika mycket. Det mesta kretsar nog runt foto,tankar och mina djur. :)

ninjacake.blogg.se

NinjaKakan
0

Okej, om det går, hade jag velat byta min missfuckhead.blogg.se till min nya ninjacake.blogg.se. Om det går, annars får det vara så :)

Allting är samma, bara att jag har bytat bloggnamnet i princip.

[Vargöga]
0

#15 Fixar.

NinjaKakan
0

Tack så hemskt mycket :)

Alexinas
0

Även jag har bytt blogg så om det går får ni gärna byta från www.alexialundqvist.bloggplatsen.se till www.alexialundqvist.blogg.se

Tack på förhand! Glad

[Vargöga]
0

#18 Fixat

Alexinas
0

#19 Tack så jätte mycket! :)

Lellson
0

Kan man vara med med en blogg som man har tillsammans med sna vänner?

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

MajaL
0

#21 Det går självklart jättebra! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Jhillhzan]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du läsa lite extra om hundar eller följa min viktminskning? Jag skriver mest om min vardag tillsammans med vardagliga problem, hundar, tips och idéer och jag skriver även om psykisk ohälsa då jag har add och panikångest, jag hjälper er som Läsare att förstå innebörden av ADD och att få allting att fungera. Jag tar även emot tips och idéer på ämnen att skriva om. Jag tar även emot frågor och svarar på. Jag är även öppen för länkbyten. Välkommen in till oss :)

http://zheebisan.blogg.se

Lellson
1

Denna blogg delar jag med mina bästa vänner! Vi gick på samma ridläger och detta är ett av våra sätt att hålla konakten:D

Vi tog en paus men nu har vi börjat igen^^

www.underbarasteoss.bloggplatsen.se

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

Tina-A
1

Jag bloggar om mitt liv tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund och om min roll som mamma till en nybliven 1åring. Jag bloggar mycket om min dotters framsteg och hennes utveckling men även om vardagliga saker. På bloggen har jag mycket bilder för det tycker jag är viktigt!

www.hejtina.blogg.se

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

NinjaKakan
0

Well, bara så ni vet så är jag gamla Missfuckhead, jag fick mitt namn bytat av Niklas så ni inte blir förvirrade XD

bellamollylovee
2

Puttar upp.

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

springXnicht
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min blogg handlar om min vardag, åsikter/tankar, foto och lite blandat bös! Jag försöker skriva så många inlägg om olika ämnen som går, t.ex hat mot kändisar (som jag har skrivit om), djurplågeri, homosexualitet… Olika saker som i dagens samhälle är väldigt vanligt och många hatar. Lägger även upp lite musik ibland, även bilder (som inte jag fotat då) och totalt random saker! Ska bli mer aktiv med att ladda upp foton jag själv tagit nu när jag är frisk och kameran är laddad! OPS, är kristen och kan lägga upp ganska mycket saker som kopplas med min tro, dock inget predikande eller saker som är till överdrift. För det mesta är det bara jag som förstår att budskapet handlar om min Gud. Helt enkelt, min blogg är till för folk som gillar att läsa åsikter, kristendom, se foton och är intresserade av mitt liv.

Detta är en liten beskrivning av min blogg! Glad

http://mizze.bloggplatsen.se/

[Dominik]
2

Skapade min blogg idag, så jag hann inte riktigt skriva mycket, men jag ska blogga om omvärlden och allt möjligt! Är inte rädd för kritig och folks åsikter, och står för vad jag tycker, säger och skriver.

Kommer förmodligen bli Sveriges mest hatade person, men vem bryr sig?

http://sexytexy.devote.se/