Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 562 ggr
LillaBenice
0

OT- Helgen?

Vad ska ni hitta på för kul i helgen? Ni kanske bara ska slappa oh ta det lugnt som jag hade tänkt ? Glad

[Vargöga]
1

Idag har jag varit och köpt mig ett medlemskort på Avancia och första träningen blir imorgon bitti. Sen skall jag fara hem under dagen till min lägenhet. Sover det gör jag fortfarande på avdelningen. :-P

Jess89
0

På söndag får vi främmande så det blir att städa inför besöket. Men blir nog även lite bus med kissen som nyligen har fått nya leksaker :)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

LillaBenice
0

Vad härligt att du får vara ute som du vill på dagarna iaf :) Vi får hoppas att du snart också får sova i din lägenhet! Kramar! Skrattande

MajaL
0

Fårvakt tills föräldrarna kommer hem på söndag. Kanske syr lite på en sjal också.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

LillaBenice
0

Vad mysigt det lät att vara fårvakt Glad Har ni några lamm, eller det kanske inte är tid för det än ? Flört

[Vargöga]
0

Tack Benice. Kanske nästa helg får jag sova hemma. Just nu mår jag oerhört bra, kanske inte är så bra det. Risken finns attjag kraschar i måendet så då kan det vara bra att vara inskriven här. :-P

LillaBenice
1

ahaa, då får vi hoppas att du inte krahar! :)

[Vargöga]
1

Tyvärr har jag en tendens att göra det men det skall vi inte deppa oss i nu. :-)

Jess89
0

Du får nog komma hem snart, om inte annat får du njuta av de stunderna du kan när du får vara hemma :)

[Vargöga]
2

Ja det gör jag. :-) Imorgon skall jag fara och träna på gymmet. :-)

bellamollylovee
1

Jag ser fram emot en riktigt rolig helg, imorgon ska jag ta bussen till Njurunda och fotografera några kompisar när dem rider. Sedan sover Julia och Emelie hos mig och på söndag far vi upp till Härnösand och tävlar i kaninhoppning.

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

beem
0

Ligger i dunderförkylning med hög feber  så det blir sängläge i helgen.

Jag måste ju kolla iFokus även om benen skakar.Glad

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Jess89
0

#12 Krya på dig! hoppas du får en bra helg trotts sjukdom.

beem
0

# 13 - tack så mycket. Det känns  liiite bättre idag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

MajaL
0

beem, krya på dig!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Krya på dig Beem.

Jag har tråkigt just nu. Väntar på att få fara till stan och gymma lite. har ju köpt ett årskort till gymmet. Cool