Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: bloggproblem
Läst 3293 ggr
NinjaKakan
0

Flytta inläggen till ny blogg.

(Ni får flytta tråden om den ligger fel)

Okej, saken är såhär att jag vill byta blogg då namnet jag har på den nuvarande inte är passande för mig överhuvudtaget. Jag har blogg.se och vill fortsätta ha blogg.se men jag vill så gärna ha med mig alla mina gamla inlägg från den bloggen jag har nu till en ny.

Någon som har någon aning om hur man gör ? Har googlar och försökt hitta det, men icke.

Har just nu missfuckhead.blogg.se men vill somsagt byta till ett mer passande namn men vill inte heller förlora alla mina inlägg.

[Vargöga]
0

Klippa och klistra är det enda sättet.

NinjaKakan
0

Åh vad tråkigt. Nä då skippar jag nog bloggbytet helt då. Har en del inlägg och orkar inte klippa och klistra in allihopa. Vill ju ha kvar mina kategorier också.. ^^

NinjaKakan
0

Egentligen är det riktigt synd att dom inte har något sätt att göra det på, så man kan fixa det själv..

bellamollylovee
0

Från blogg.se till Wordpress finns en superbra funktion som flyttar inläggen, verkligen guld värt! Du kan ju fundera över att flytta till WP, verkligen ett superprogram när man lärt sig det.

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

NinjaKakan
0

ah ^^ Får väl se vad jag kommer fram till.

MajaL
0

#4 Aa, det är himla smart! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Annars kan du köpa dig en adress på Loopia för typ 100 kr per år. :-)

MajaL
0

Eller binero. Billigare tror jag.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Fick aldrig någon ordning på Binero. Hittade inte var man kunde ändra på inställningarna så därför nämner jag inte den. :-P

NinjaKakan
0

mmm :P tåls att fundera lite på de där XD

MajaL
0

Aha. Jag tycker den är superenkel och smidig. Väldigt trevliga är de också på supporten om man vill ha hjälp. De gör det åt en om man ber om det. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

NinjaKakan
0

Oh, det är ju superbra verkligen. Ja, som sagt så tåls det att tänkas på :)