Photochallenge
Några här inne som har lust att hänga på en photochallenge ? ^^
Jag är själv igång är gör den, men det hade varit roligt att se flera som gör den och kanske hjälpas åt eller vad som helst.
Länken till projektet hittar du här . Länka gärna era bloggar ni som hänger på den så vi kan kolla.
Det är en 31 dagars utmaning så den är ganska lång.
Allt som behövs är en egen kamera :D Kvaliten på bilderna spelar ingen roll utan det är bara roligt om fler vill hänga på.
(Har jag lagt detta i fel grupp får ni flytta den, och får man inte göra sånnahär saker så stäng ner tråden ^^ )
Alldeles rätt kategori! :)
Vad är detta för något. Berätta gärna lite. :)
Det är en fotoutmaning där det finns ett ord för varje dag. Idag var det t.ex frukost för mig, så då fottar man frukosten eller något som man själv relaterar till breakfast ^^ Finns några svårare teman också t.ex Light,sweet och letterbox.
Tycker det är en realtivt fri tolkning på det mesta, vilket gör det lite roligare att vara med ^^
Hoppas det blev lite förståligt iallafall :)
Jag är med så gott det går.
#2 Aha. :)
Vad är en letterbox för något?
Letterbox har jag ingen aning om heller. Men jag tolkar det som en brevlåda xD
Tror inte det är något för mig. Men det är ju kul om ni uppdaterar oss andra om hur det går för er. =)
^^ Man gör precis som man vill. :D
Idag har jag temat Something you adore. Och jag kan alltså inte komma på något xD Jag har ju mitt skissblock som jag fick igår som jag tycker mycket om, men samtidigt är djuren det viktigaste för mig men det är ju ingen sak :P Nä, får fundera på den..
Har den imorgon och jag vet inte heller vad jag skall välja. Barnen får jag knappt visa på nätet av deras far så dom kan jag inte välja så det får väl bli min mobil. Hehe! 

Haha :P ja jo den var inte jättelätt. Har fortfarande inte kommit på någonting :P Underlättar inte direkt att jag är på dåligt, riktigt dåligt humör.
Nä det gör det inte. Ut och gå med dig så kanske du kommer på något. 
Ja får nog göra det :P