Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggproblem
Läst 584 ggr
Xia
0

Kommentarsproblem, blir galen

Nu är det så här, Man Kan Inte Kommentera På Min Blogg! Jag har bytt alla, verkligen ALLA koder på bloggen två ggr och det är kvar! By the way, har blogg.se Hur ska jag göra? För att få tebax det alltså, jag vill ju gärna att man ska kunna kommentera ! Blir jätteglad om jag får svar!! http://xiahallding.blogg.se/

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Mimmi
0

Du har inte stängt av kommentarer på dina inlägg? Gå in på inläggen och kika. Det är alltså inget man gör i stil- eller kodmallen, utan i inläggen.

Xia
0

Mobilbloggar 99% av 100 Har blogg.se appen , jag gör alltid Så att kommentarbar knappen är aktiverad. Vart ändrar man det på datorn? :o

Kram Xia
bloggen

h

Mimmi
0

Du går in på ett inlägg, och klickar sedan på fliken "Inställningar" under fältet där man skriver själva inlägget. Där finns en ruta som ska vara ikryssat om man tillåter kommentarer.

Xia
0

Ska jagöra det på alla då? :s

Kram Xia
bloggen

h

Mimmi
0

Ja, det måste du nog.

Xia
0

Hmm, okej tack!

Kram Xia
bloggen

h

[Vargöga]
0

Jag kunde kommentera din blogg. :-)

Xia
0

Jag sågdet, tack för kommentaren :) Dock så funkade just det inlägget… Jag skulle kommentera hos mig själv lixom, på godmorgon-inlägget, men det gick inte :s

Kram Xia
bloggen

h

[Vargöga]
0

Aha, okej. Hoppas du hittar lösningen till problemet.

Xia
0

Hmm, nu gick det på senaste inlägget … Blogg.se hade uppdaterat appen, kan vara att jag inte hade senaste

Kram Xia
bloggen

h

Haag
0

Jag vet att en kompis hade problem med just en specifik stilmall från blogg.se, man kunde inte kommentera mobilinlägg utan bara inägg från datorn. Hon bytte stilmall till en annan och sen var problemet löst :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Haag
0

Fast hon hade ioförsig en av blogg.se färdiga stilmallar Tungan ute

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Xia
0

Jag har haft samma problem på tre OlIka mallar, så det är nog ine det :) Men JAG tror att det var för att jag inte hade den senaste uppdaterinhen av blogg.se appen :) det är vad jag tror iallafall !

Kram Xia
bloggen

h

Haag
0

Nej men precis, hoppas det löst sig för dig nu då! Glad

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

Xia
0

Jupp :) Eller, jag gjorde ett test-inlägg imorse från mobilen, det gick att kommentera !

Kram Xia
bloggen

h

loviisa
0

Har också märkt att trots att jag har knappen på att det ska gå att kommentera då jag mobil bloggar att det inte funkar. Störande Skrikandes

lovisa