Bloggande iFokus

Bloggande

Etikett: tips-och-inspiration
Läst 922 ggr
ElinP
0

Söker blogg kompis/sammarbete

Hej!

Har själv en blogg och bloggar ycket om hästfotografering och min verksamhet, uppdaterar dock inte alltid så aktivt så tycker det vore roligt om jag kunde få en annan fotograf som har samma passion för fotografering, behöver itne vara hästfoto.
Min blogg, www.florenza.blogg.se skulle vi då dela.
Skriv gärna om du är intresserad :)

/Elin

[Vargöga]
0

Spännande projekt. Jag gillar visserligen att fotografera men jag är nog inte lika bra som dig. ;-)

MajaL
0

Spännande projekt tycker jag också! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Haag
0

Jag är ev. intresserad, också jag hästfotograf men fotar mycket annat också! Glad
Vad har du tänkt dig för upplägg eller så? Att vi ska driva blogg ihop isåfall? :) Länk till min blogg finns i min signatur isåfall om du vill kika lite!

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

ElinP
0

Vad roligt att det fanns intresse! Jag vill driva den ihop, och gärna få ut våra bilder till en liten större "publik" samt då när man är två inte känna pressen att uppdatera fyra gånger om dagen utan att veta att det finns något att läsa ialla fall.

Målet är att få en bra ny vän och få ut bilderna till fler, och gärna få bloggen större så yrket som faktiskt kan vara tufft ibland kommer ut. Det finns så mycket prat om att ta betalt för bilder och så, jag tycker det vore roligt att ge fotografers synvinkel av deras jobb och bilder och såklart också privatlivet.

:)

Haag
0

Men det låter bra :) Tycker du att det låter intressant så kan du ju lägga till mig på msn så kan vi prata lite mer! emma_haag@live.se
Jag är jätteintresserad iallafall :D

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se