Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 810 ggr
[Vargöga]
0

.se - namn

Så fort jag betalat min faktura så kmmer jag att byta bort .blogg.se till ett eget domän. Det känns skönt att få en egen adress. Namnet kanske låter konstigt för många men den har en betydelse för mig och dom som vet vad det innebär kan tycka att det låter lite överdrivet. :-)

MajaL
0

Härligt! Det är himla skönt att ha eget domännamn. Man känner sig oberoende. Glad

Vad kommer det bli för namn?

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
1

Www.zebrarandig.se kommer det att bli. :-)

MajaL
0

#2 Coolt!Cool

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Tack!

Haag
0

Härligt med egen domän :) Och utstickande och snyggt namn! :D

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

[Vargöga]
0

Tack. :-)

beem
0

Kul namn - det sticker ut. Hade du en tanke bakom namnet ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Vargöga]
0

Jo det är en tanke bakom detta men jag vill inte skriva det här vad det betyder.

beem
0

#8 OK jag förstår det. Det är extra fint då det finns en tanke bakom namnet då du känner att det är du och din tanke. Det är så det ska vara. Jag förstår därför inte varför en del vill ta namn som andra hittat på.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Vargöga]
0

Precis. Det tycker jag med. Det skall ju vara något som passar en själv. :-)

[Vargöga]
1

Nu är min nya adress kopplad till bloggen. Fotobloggen fick också en subdomän. Kolla i min signatur. Sen har jag ev. en design på G av en Medarbetare men den kommer inte först förrän i nästa vecka när jag kan betala. :-)

MajaL
0

#11 Härligt! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Wand
0

Det är himla skönt att få en egen domän! Glad Min blogg heter nanuak.se, gillar skarpt. Föredrar det framför nanuak.blogg.se… Flört

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Glorious
0

Åh jag har inte fått tummen ur och gjort detta än… måste skaffa! Blir så sugen ju :)

Wand
0

När jag skaffade mitt .se-domän så skaffade jag det genom Siimii… 20 kronor i månaden. 2 månader därefter så bytte jag nummer och abonnemang, och jag kan inte stoppa "prenumerationen" då, eftersom att jag inte har numret kvar. Har haft min domän i över ett år nu… lite sådär tur i oturen. Lustigt att jag kan ha det trots att jag inte betalar, väntade på att det skulle stängas av så jag kunde skaffa det på nytt med någon annan tjänst, menmen. Bara att vänta och se.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?