Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttävlingar
Läst 1140 ggr
[Vargöga]
3

Månadens Blogg - Februari

Sent om sider så är tävlingen igång igen. Denna månad blir det en kort anmälningstid.

Jag har nu valt att ha ett fritt tema MEN det får inte bara vara en länk till din egna blogg utan det måste finnas en beskrivning om vad din blogg handlar om.

Regler:

En blogg per person
Skall finnas en länk till bloggen
En beskrivning på minst 20 ord

Sista anmälningsdag: 24 februari 2012.

Vinst: Någon av iFokus-tjänster (minus eller insider), intervju och förstesidesartikel.

Lycka till.

Denna kommentar har tagits bort.
Wickis
5

http://weareodd.blogg.se

Vi som driver bloggen heter Victoria, Julia och Felicia. Trettonåriga tjejer som bor i den ''tråkiga'' staden skövde. I våran blogg kan ni läsa om hästar, basket, skönhet, naglar och myyycket mer. :)

Vi startade våran blogg för att vi ville testa att blogga tillsammans och sen vi startade bloggen har vi blivit superbra kompisar.

Emma-Salli
3

I min fotoblogg så skriver jag inte så mycket om mig själv som person utan jag lägger ut bilder av alla slag för att utvecklas som fotograf och jag ta mer än gärna emot både ris och ros om mina fotografier.

http://beigastrumpor.blogg.se/

Filuribur
2

I min blogg får ni följa min resa från mitt liv i Ystad till ett nytt liv i London. Den 7de april flyttar jag och nu skriver jag om alla förberedelser, tankar, planeringar och hur det känns att flytta från staden "ingenting" till ett helt nytt land.

Det är inte bara att packa väskan och åka.. Det krävs lite mer. Speciellt med två katter som handbagage.

http://Formah.blogg.se

MajaL
0

Putt!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

LillaBenice
1

PuttPutt:)

[Vargöga]
0

Kom igen nu alla, det är inte,många dagar kvar till deadline. :-)

Fridaaaa
1

diaria.blogg.se

Min blogg handlar om mig, vad jag gör på min vardag, lite om mina djur och lite annat smått och gott som jag kan komma på :)
Skriver om hundens träning, vad jag gör med mina djur, vad jag har gjort under dagen, visar bra låter ifrån youtube och tja, allt möjligt helt enkelt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Haag
1

Min blogg handlar om min vardag som fotograf och hästtjej med eget företag som fotograf! Lägger upp bilder från mina fotograferingar blandat med inslag från min vardag Glad Jag älskar att fotografera och har nu tänkt satsa helhjärtat på mitt intresse! Länk finns i min signatur!

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

mandizen-
1

I min blogg kan ni följa min viktnedgång samt träning inför mitt mål att springa milen 29 Maj. Jag bloggar även även om kost/vardag/natur/resa/foto.
Nu på onsdag åker jag till Filippinerna och kommer att blogga under mina 3v där. Följ min resa och min träning från paradiset vettja!

amandafernandez.blogg.se

Wickis
0

När får vi reda på vem som vann? :)

[Vargöga]
0

Dagen är inte slut än. ;-) Sen blir det omröstning till sista februari så första mars får ni veta vem som vann.

bellamollylovee
1

Fotoryttarnas.se startades för snart ett år sen av Emma och Sara som bor i Sundsvall. Bloggens huvudkategorier kom att bli hästar, kaniner och fotografering.

13 mars firar bloggen ett år och vi har hunnit med en hel del under det gångna året. Bloggen har mottagit en ny skribent, Emelie, som delar intresset för bloggens tre ämnen. Vi har dessutom tagit steget ifrån blogg.se för att utforska Wordpress, just nu håller vi på att göra oss hemmastadda.

Vi vill erbjuda varje Läsare något intressant. Bloggen ska vara lättläst och enkel att besöka. Att varva bilder med text och filmer är viktigt för oss eftersom det ger ett mer lättläst innehåll. Men vi skriver en hel del också och tar upp saker som intresserar oss och våra Läsare.

Välkommen in till Fotoryttarnas!

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

orangeh
0

Min blogg handlar om mitt liv med sjukdomen, djuren och foto :)

skogsrusset.blogg.se