Nya bloggdesignen!
Hej Hej :) Nu är bloggdesignen uppe: www.kindofjulia.blogg.se, kika gärna in och skriv en kommentar eller skriv här vad ni tycker :) Själv blev jag väldigt nöjd!
Måste tacka en Medarbetare av oss här, Mimmi… Hon har vart till stor hjälp i mitt bloggdesignande, bombat henne med frågor hehe :)
Du är så duktig! Supersnyggt! =)
Jättefin :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Supersnygg verkligen! :) För mig funkar dock inte drop down menyn som ligger över headern.. :/ Alltså när jag för musen vöer den så kommer den fram, men när jag ska ta ner musen och klicka på kanske en månad under "arkiv" så går det inte, hela drop downen försvinner.. Blir så under alla kategorier ..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Toppensnyggt!!
Färgtoner, bilder, teckensnitt, allt! Så himla fint!
Åh tack allihopa :) Vad glad jag blir :D superglad verkligen! Kämpat ett tag med kodningen och blev ju nöjd själv tillslut så känns väldigt bra :) Jag brukar ändå ha mina bloggdesigner under en ganska lång period, så det är viktigt att jag och min Läsare trivs med den! ;)
#3 Men åh va trist! :( Så blir det inte för mig iaf, är det någon annan som har märkt detta? Vad har du för webbläsare? och har du problem med andras dropdown menyer?
#5: Jag använder internet explorer och faktiskt har jag aldrig varit med om det förut, att drop downen inte funkar.. Första gången nu på din blogg :/ Konstigt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Riktigt fin Julia :)