Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 605 ggr
MajaL
0

Ot- Helgen?

Vad händer i helgen? Glad

Själv ska jag till systern samt ta det lugnt.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
1

Jag blir kvar här på avdelningen hela helgen. Men imorgon skall jag få ko ma hem och hämta min kamera.

Mimmi
1

Jag är inte alltför kry för tillfället. Näsan rinner och halsen gör ont. Men om jag kvicknar till ska jag kanske på födelsedagsfest imorgon, eller så åker jag kanske in till stan och fotar lite vimmel. Vi får se!

Fridaaaa
1

Igår jobbade jag (räknar in fredagen lite till helgen hehe) och sedan bara lugn kväll framför tv & dator :)

Idag ska jag ut med Gazze (medryttarhästen) och sedan städa till djuren inomhus :) Och såklart pyssla med alla djuren!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Glorious
1

Tjejkväll ikväll :) ska ut innan nu och mocka för hästarna… Imorgon ska jag räkna lite matte tyvär, försöka lära mig lite gitarr, teckna förhoppningsvis och kolla hockeymatch! :)

beem
1

I går var vi på tårtkalas hos en vän som fyller år.

Just nu håller jag på att plantera om växter som jag  övervintrat.

I övrigt händer det inte så mycket. Vi har riktigt busväder ute - snö och blåst - så det känns mysigt atta bara vara hemma.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Wand
1

Absolut ingenting. Ska vara hemma precis som alla andra helger i mitt liv! Skillnaden är väl att jag helgar med min voffis och sådär.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Jess89
1

#6 mysigt med hundsällskap! :) jag var på myskväll hos några bekanta igår och idag kom killens syster hit och ska vara några dagar. Har nämligen lov i några dagar så bäst att passa på då.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga