Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 962 ggr
[Vargöga]
0

Frihet

Har varit inlagd på psykiatriska enheten sen den 1:a februari då det hände en sak förra måndagen.

Har inte kunnat blogga på min "vanliga" blogg så det känns lite surt faktiskt men egentligen har jag inte haft så mycket att blogga om. Inte något som allmänheten behöver veta iaf.

Idag är jag hemma på dagspermission och ikväll kommer jag åter att åka tillbaka till avdelningen. Imorgon kommer jag åter hem och skall då få sova hemma över natten.

På måndag är det ett STORmöte med 8 pers inkl. mig. Hoppas att framtiden löser sig.

Jess89
0

Et stort lycka till, hoppas allt kommer gå bra!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Vargöga]
0

Tack. Ja jag hoppas att det blir lika bra som det var innan.

Jess89
0

Vad det än är så blir det säkert bra! Säg till om du behöver hjälp med att ha hand om månadens blogg.

[Vargöga]
0

Tack. Det hoppas jag att jag kan klara av nu. Borde inte vara inlagd en längre tid heller. Troligtvis blir jag utskriven på måndag redan. Jihu..

Jess89
0

Det låter bra! om du inte klarar av det säg bara till så löser vi andra månadens blogg :) Det låter ju kanon att du antagligen blir utskriven snart.

[Vargöga]
0

Japp jag skall höra av mig men det är kan vara svårt ibland då jag bara har mobilen med uppkoppling på sjukhuset. Rynkar på näsan

MajaL
0

Hoppas allt blir bra till det bästa. Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Ja det hoppas jag med. Har mycket tankar och jag måste verkligen stå emot mina demoner och inte släppa in dom så fort som jag känner för det.

Men håller jag mig hit (på ifokus) har jag annat att tänka på än dessa demoner.

Kommer att få (hoppas jag) av hjälp och att dom tagit mig på allvar.

beem
0

Så jobbigt du har. Jag hoppas det löser sig och att du kan se liiiite av det ljus som finns i tunneln.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Fridaaaa
0

Lycka till!
Usch vad jobbigt. Hoppas det löser sig till det bästa

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Tack alla. Får se vad som sägs på stormötet på måndag.

Moa-16
0

Vad tråkigt att höra, hoppas det går bra & att du mår bättre snart!

[Vargöga]
0

Tack. Skrattande

[Vargöga]
0
Jess89
1

Ingen rolig upplevelse du har varit med om, tyvärr är det nog så att man inte ska lita på människor. (kan vara jag som har dåliga erfarenheter) jag hoppas att du tar dig igenom det här och snart mår bättre, du gör trotts allt en mycket bra insats här på bloggande iFokus :)

Lycka till med tillfriskningen!

MajaL
0

Kan bara instämma med #15Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Moa-16
0

#15 Lita på människor ska man väl göra? Men kanske inte dom över nätet, som man bara haft lite kontakt med. Kan ju vara vem som hellst!

Beklagar det som hänt… Kom ihåg att du bestämmer över dig själv, du har rätt att säga ifrån. Hoppas också att du tar dig igenom det här!

Jess89
0

Visst ska man lita på människor, men känner inte att jag kan det på grund av massa olika anledningar.