Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1029 ggr
Tove-
0

Att blogg anonymt

Vad tycker ni om anonyma bloggar? Alltså bloggar där "författaren" varken säger sitt namn eller visar bilder på sig själv.

Tycker ni att det inte spelar någon roll vem som bloggar så länge innehållet är bra, eller förstörs känslan av att "följa någons vardag" då man inte får veta exakt vem man följer?

Vill höra era tankar!

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Wand
0

Får bara upp Gossip Girl i huvudet, hahaha…

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Mimmi
0

För mig spelar det ingel roll alls! Jag läser dock väldigt få "vardagsbloggar". Många av bloggarna jag följer har jag ingen aning om vem det är som skriver, även om det säkert står någonstans. För mig är det innehållet som är viktigast.

Haag
0

Håller med att innehållet är viktigast. Kan dessutom tycka att det är lite kul att inte veta vem som sitter bakom skärmen ibland! Glad

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

MajaL
0

Det kvittar tycker jag oftast. Beror lite på hur bloggen är uppbyggd.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

beem
0

Det viktiga är innehållet. Det är ytterst sällan jag kollar en profil i en blogg.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Bamse 08
0

Jag tycker också att det viktigaste är innehållet :)

Det kvittar om ppersonen vill vara anonym eller inte :)

I nuläget förljer jag bara 2 bloggar och båda är anonyma :)

What doesn't kill you makes you stronger.

Jess89
0

Anonyma kan vara intressant, och det är som folk innan skriver man behöver inte veta vem personen för att bloggen ska vara intressant.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Glorious
0

Jo visst, anonyma bloggar är säkert minst lika bra ibland :) Men jag följer faktiskt inga anonyma bloggare! Kanske borde ta och göra det :) Har ni något tips på någon bra?

Jag tycker också innehållet är viktigast, men samtidigt gillar jag när man får veta lite om den som bloggar, lite personliga grejer, som vanor och bilder och ja som att man får lära känna den lite liksom! Inte för personligt såklart men lite lagom :)