Ändra bredd på gamla inlägg?
Skulle gärna göra wrappern (? Alltså området där inläggen hamnar) på min blogg lite smalare, men om jag gör det kommer bilderna i alla gamla inlägg att synnas bara tilll hälften, om ni förstår vad jag menar.
T.ex om en bild i ett inlägg är 800px bred och lika bred som den nuvarande wrappern, och jag ändrar wrapperns bredd till 400px så kommer ju bara halva den bilden synas.
Så är det någon som vet om man på något vis kan koda så bilderna i alla gamla inlägg också blir smalare, dvs så att de blir samma bredd som wrappern. Eller så att wrappern i de gamla inläggen håller samma bredd som nu och bara de nya inläggen blir smalare? Viil ju ogärna gå in på alla gamla inlägg och dra bilderna smalare. 
Jättetacksam för svar!
Använder blogg.se.
Om jag minns rätt från tidigare erfarenheter så finns det tyvärr inget att göra än att själv gå in och ändra alla bilderna /tråkigt nog. Själv har jag bara låtit gamla bilder från gamla inlägg under tidigare design vara :) Tänker att jag kan minns lite av hur bloggen var då, en del av tidslinjen, typ.
| koj.
Bilderna skalar ner sig om du sätter en fast bredd på dem. I blogg.se får alla bilder i inlägg klassen image, så om du ger den klassen en bredd som passar din nya design bör alla dina bilder skala ner sig. Har du ingen höjd kommer de att skala sig porportionsenligt, så att de inte ser alldeles ihoptryckta ut.
Leta upp detta i din stilmall:
.image {
border: 1px solid #5E6655;
padding: 0px 0px 0px 0px;
margin: 0px 6px 6px 0px;
}
Där lägger du till din önskade bredd (width:).
#2 Tack, men då jag gick in och ändrade bredden blev bilderna inte proportionella konstigt nog, fast jag inte hade någon höjd. 
#3 Det kan hända att det läggs till automatiskt av blogg.se, och då är det tyvärr inte så mycket du kan göra.
#4 Så kan det mycket väl vara.
Äschdå, synd