(K) design
Vill köpa en design för max ca 100 kr
Vill ha liknande min nuvarande fast andra färger bara :p
Jag kan tänka mig att göra om din design så att den är likadan ungefär fast bara ändra alla färger osv. för 100:-
Eller hur har du tänkt dig?
Säljer egentligen inte bloggdesigner för under 300:- men om du ska ha din nuvarande fast i annan stil med andra färger så använder jag ju samma mall som du redan har så då kan jag tänka mig att göra det.
mejla mig isåfall på nelliesdesign@live.se
Hm skulle mer visa min nuvarande som ett smak exempel, jag vill ha en liknande meny, med bilder för knapparna till kategorier osv, stor header, stor text i inläggen, 700 px bredd på inläggen för bilderna jag publicerar, en signaturbild i slutet av varje inlägg, osv det är ju samma som jag har nu fast jag vill ha nya bilder osv! :)
Ändringarna jag vill ha på min kommande design är att jag vill ha en mer stilren text i inläggen, jag skriver nästan jämt bara bildtexter så behöver bara en snygg text för kanske en kort mening i varje inlägg. stora länkar för "kommentarer" "permalink" osv.
#3 Vänligen putta inte samma dag som tråden kommenterats.
Skulle helst ha lite mer för jobbet, men kan se vad jag kan göra. Kan säkert fixa det. Mejla mig gärna så vi kan diskutera det mer nelliesdesign@live.se