Flytta bloggen
Jag hållerpå att flytta min blogg till wp, jag har böjrat föra över alla inlägg ifrån 2008, men nu börjar jag bli kluven.
Den nya bloggen ska ha ett lite annat stuk än den gamla, som bara var som en dagbok i princip. Ska jag verkligen föra över alla inlägg? Elle ska jag bara spara ned de så jag har de…
Nu vet inte jag hur mycket som kommer att skilja mellan bloggarna.
Om den nya har helt annat stuk kanske dert ser underligt ut med de gamla inläggen - som om de inte hör till bloggen.
Du kanske känner för att börja om helt på nytt med den nya bloggen.
Om du gillar det gamla ska du absolut ha med det om du känner att det passar in.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Hade själv svårt att byta blogg utan att ta med alla gamla inlägg. Men det är så individuellt. Jag vet inte heller hur skillnaderna ser ut.
Jag lämnar allt som oftast mina inlägg kvar på en gammal blogg. Orkar inte hålla på och klippa och klistra in alla inläggen fast jag gärna vill ha med dom.
Jag har bara bytt en gång vill jag inflika.
Något färre gånger än mig då. 
Jag har ju mina diagnoser så när det blir för mycket så vill jag bara fly och det är oftast så jag startar en ny blogg. Då vill jag vara anonym men sen blir det så att jag sakta går över till att visa vem jag egentligen är och så håller det på.