Någon som behöver en header (gratis)?? :)
Heej! jag undrar om det är någon som vill ha hjälp med en header?? :) själv har jag gjort många och du får bestämma hur den ska se ut och skicka bilder via meddelanden på iFokus! eller stoppa dom bara som kommentar! Men om ni vill så skriv ett meddelande på iFokus typ: vill se en header du gjort! så kommer jag skicka en header jag fixat ihop! Jag kommer skriva i meddelandet hur länge det kommer ta!! :) Kom igen testa!!
MVH Josefin. :)
Får man komma med önskemål? Är det gratis? Kan nog vara bra att veta. :)
#1 jo det är gratis och du får komma med hur den ska se ut och så ska jag försöka så gott jag kan och blir du inte nöjd så kan jag göra en ny :)
Okej, kan ju vara bra att veta. Jag just behöver ingen. Men det är ju toppen för de som behöver. :)
Jag vill gärna ha en som är 960 × 80 pixlar och gärna något med en mammut eftersom min blogg heter så. :p
Kan man få se provexemplar? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 skicka ett meddelande till mig å får du min mejl så kan ju du skicka bilderna du villa ha och hur du vill att den ska se ut så skickar jag förslag :)
#5 Ja, kan stoppa in ett här nästa vecka för då har jag tillgång till dom ;)
heej jag tog bort det :) bra att du hann se :) och funckar den eller ska jag ta en annan??
Den var ju jättesöt. Egentligen är det inte okej att "låna" från Google. Bättre att länka till bilden i såna fall.
Söta, fast då kan jag göra egna^^, men tack ändå :)
#12 är intresserad av att se en av dina :) varsågod jag är inte världens bästa men är det någon som behöver ställer jag upp. ^_^ Jag skulle vara jätte glad om jag fick se en av dina och veta vars du gör dina jag tycker att det är roligt att se andras värk :)
#13 Du kan ju kolla påmina bloggar som står i min signatur
Har gjort många fler men sparar inte på datorn när jag har bytt till ny ^^
okej ^_^
Så fina Frida!! :)
#16 Tack :)
Nice. 
#19 bra.