Hur länge är det okey(header)?
hur länge tycker ni det är okey att ha en header innan man byter?
tröttnar ni snabbt på eran egen header, eller byter ni väldigt sällan ?
är det viktigt för er att blogg designen "följer" årstiderna med bilder och sådan?
Så länge man själv vill. Jag brukar oftast byta vid årstiderna eller när jag har tröttnat :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag byter lite när jag vill. Får jag en bra bild så vill jag gärna att den skall synas också. :)
Det har jag också funderat på. Jag tänker också att headern är ett signum för bloggen och ska då inte bytas ofta. Sen är det ju så att man tröttnar och vill ha något nytt så jag är lite kluven där.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Visst Beem är det så att en header symboliserar bloggen men jag är av åsikten att man inte skall ha den för länge för då blir det lite tråkigt att komma tillbaka. Jag vet en del sajter här på iFokus som har haft samma artikel på första sidan i flera år och det är som sagt ganska tråkigt att besöka dessa sidor eftersom ingenting nytt har hänt.
Numera byter jag aldrig. Inte bytt på jättelänge. Man byter tills man trivs tror jag. 
Jag byter inte bara header utan ändrar hela bloggen. :P Jag gör det när jag har tröttnat på det gamla och fått ny inspiration, ibland får jag mer lust att blogga om jag ändrar utseendet men det brukar inte vara varje dag utan kanske 1 gång i månaden max.
På andras bloggar så bryr jag mig inte så mycket om de ändrar ofta, ändrar de alldeles för sällan så blir det faktiskt tråkigt att titta in tycker jag.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg