Ser det konstigt ut?
Jag tänkte fråga er hur min blogg ser ut i era webbläsare och om det ser konstigt ut? Och berätta gärna vad ni har för webbläsare.
En som använder internet explorer sa att texten på inläggen såg konstiga ut. Jag använder alltid mozilla firefox, men när jag testade att kolla från min dator med internet explorer kunde jag inte hitta något fel förutom att hela bloggen är mer åt vänster och den är annars mer centrerad.
Besök gärna min blogg.
Det ser bra ut på min dator, använder Google chrome. Himla fin blogg har du också! :)
Mvh Linnea Matros
Texten hos mig i både inlägg och infotext i menyn ser konstig ut (Google Chrome). Såhär ser det ut:
Ida heter jag och är en 19-årig fotonörd från Dalarna. I min blogg får du mest ta del av mina foton, men även mitt stora intresse för djur, min häst Speedan som är en fd. travhäst, shopping och annat kul. Om några år siktar jag även mot polishögskolan.
Kan bli lite jobbigt att läsa. :P
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Här är texten precis som #2. Har senaste google Chrome
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Bloggarna fungerar bäst i morzilla firefox. Har dock inget svar på varför det är så, men har sett flera som skrivit samma sak.
För mig som använder mig av morzilla Firefox är det inga problem 
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#4 Jag har testat Firefox men tycker inte det är bra alls :/
#5 har inte hört om det finns någon lösning för att de ska se likadant ut i alla webbläsare.
#6 vad är det du inte tycker om med firefox?
#7 Mitt internet blir segare med det, och gillar inte vissa funktioner.
Gillar Google Chrome mycket bättre:) Bättre funktioner, mitt internet blir snabbare osv .)
#8 Okej! Tycker det är precis så med google Chrome för mig, de bara hängde upp sig för mig sist när jag använde mig av det.
#9 okej för mig fungerar det felfritt.
Kanske blev fel vid installation eller liknande? :)
#10 tror inte att det var fel på installationen.. tycker mer om opera och firefox, men tycker firefox fungerar bäst :)
Hittade lösningen på problemet http://khia.blogg.se/2011/august/en-liten-liten-fraga-bara.html För oss som det ser konstigt ut, gör som det står högst upp i inlägget. Nu ser det bra ut för mig. :)
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#11 Okej :) Och jag tvärtom hehe :D
Säger som #1. :)
Det handlar om att under hemsidabyggandets gång se till att ha korrekt, validerad (http://validator.w3.org/, http://jigsaw.w3.org/css-validator/) kod samt kolla sidan i olika webbläsare under tiden. Efter ett tag lär man sig om vanliga problem och hur man löser dem, och vilka saker som inte fungerar i alla webbläsare.
För att lösa ditt problem kan du istället för att låta användarna ställa in teckenkodning själva ange det i början av din kod. Då stoppar du in detta: inuti din
-tag, allra längst upp i din kodmall.
Åh vilken fin blogg! :D Tam8or, hästar och fotografering! :D Den ser bra ut, och jag använder google crome
Mvh Vinetta
Ser fin ut i safari kan jag säga.