Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettkritiktrådar-lätt
Läst 791 ggr
Caroline.H
0

Vad tycker ni?

Skulle vilja ha kritik på min blogg som jag nyligen fixat klart :) Jag är själv väldigt missnöjd, iaf med headern, gillar t ex inte riktigt att jag var tvungen att kapa hästens ben men det får gå. Men jag vill gärna ha konstruktiv kritik och får höra vad i tycker :)

http://carolinehedqvist.blogg.se

//Caroline

Moa-16
0

På min dator ser det helt fel ut, inläggen är väldigt mkt till höger & inte under headern.

MajaL
0

Gillar idén med headern! Riktigt charmig! =)

Men headern och bakgrunden är i lite olika nyanser. Det stör en aning.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Caroline.H
0

#1 #2 Inget av de problemen syns i min dator :O

//Caroline

MajaL
0

Skumt. Obestämd

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Moa-16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Konstigt, såhär ser det ut för mig…

[Vargöga]
0

Inget av det ni ser ser inte jag heller. Men jag gillar inte att texten i menyn ligger slickade längst ytterkanten.

MajaL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en printscr. Google chrome har jag som webbläsare.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

MajaL
0

#6 Det har du rätt i. Det hade nog varit snyggare om det var lite mellanrum innan texten.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Tina-A
0

För mig ser det ut som hos #5!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fridaaaa
0

här ser det ut sm #7. Header och bakgrund i olika färger mm

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Glorious
0

För mig ser det också ut som #7 :) Jag tycker den är fin, äpplena + fotona var ju riktigt himmlans gulligt! Men har du hittat det på någon sida eller har du jobbat fram äpplena i photoshop? Isåfall är det riktigt bra gjort :) Men man får såklart ta hjälp utav fotoredigeringsidor också hihi!

Jag skulle vilja ha texten Caroline Hedqvist lite tydligare :) Nu är jag ganska hårt också men hästen ser ut att ha avstumpade hovar :/ Så hellre att du hade haft ett till "äpple" med en hästbild i.

Färgen på bakgrunden + headern är inte riktigt samma, men jag gillar inte riktigt färgen i sig heller, hade vart snyggare med en dovare brungrå tycker jag :)

Lite mellanrum i inläggen efter datumet, kommentarer osv.

Gärna ett mellanrum mellan side och content med och att side hade gått enda ner :) Allt går att fixa!

Men är du nöjd ska du låta det vara :) Men om du instämmer så får du gärna pm:a så kan jag hjälpa dig med allt! Kram

Caroline.H
0

Det här ju riktigt konstigt, jag sitter på min MacBook just nu och där ser allt bra ut och tänkte att jag skulle kolla i PC också och det såg ut som det ska där också…

//Caroline

Mojti
0

Tycker den var fin! Gillar sökrutan som kommer upp i början. :)

www.lillamalin.blogg.se

Caroline.H
0

Ja nu är ju bloggen helt omgjord igen och blev helt okej nöjd denna gång… Har lite småsaker som ska fixas men det mesta är klart :)

#13 Tack :)

//Caroline