Vad tycker ni?
Skulle vilja ha kritik på min blogg som jag nyligen fixat klart :) Jag är själv väldigt missnöjd, iaf med headern, gillar t ex inte riktigt att jag var tvungen att kapa hästens ben men det får gå. Men jag vill gärna ha konstruktiv kritik och får höra vad i tycker :)
//Caroline
Gillar idén med headern! Riktigt charmig! =)
Men headern och bakgrunden är i lite olika nyanser. Det stör en aning.
#1 #2 Inget av de problemen syns i min dator :O
//Caroline
Skumt. 
Inget av det ni ser ser inte jag heller. Men jag gillar inte att texten i menyn ligger slickade längst ytterkanten.
Här är en printscr. Google chrome har jag som webbläsare.
#6 Det har du rätt i. Det hade nog varit snyggare om det var lite mellanrum innan texten.
För mig ser det ut som hos #5!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
här ser det ut sm #7. Header och bakgrund i olika färger mm
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
För mig ser det också ut som #7 :) Jag tycker den är fin, äpplena + fotona var ju riktigt himmlans gulligt! Men har du hittat det på någon sida eller har du jobbat fram äpplena i photoshop? Isåfall är det riktigt bra gjort :) Men man får såklart ta hjälp utav fotoredigeringsidor också hihi!
Jag skulle vilja ha texten Caroline Hedqvist lite tydligare :) Nu är jag ganska hårt också men hästen ser ut att ha avstumpade hovar :/ Så hellre att du hade haft ett till "äpple" med en hästbild i.
Färgen på bakgrunden + headern är inte riktigt samma, men jag gillar inte riktigt färgen i sig heller, hade vart snyggare med en dovare brungrå tycker jag :)
Lite mellanrum i inläggen efter datumet, kommentarer osv.
Gärna ett mellanrum mellan side och content med och att side hade gått enda ner :) Allt går att fixa!
Men är du nöjd ska du låta det vara :) Men om du instämmer så får du gärna pm:a så kan jag hjälpa dig med allt! Kram
Det här ju riktigt konstigt, jag sitter på min MacBook just nu och där ser allt bra ut och tänkte att jag skulle kolla i PC också och det såg ut som det ska där också…
//Caroline
Tycker den var fin! Gillar sökrutan som kommer upp i början. :)
www.lillamalin.blogg.se
Ja nu är ju bloggen helt omgjord igen och blev helt okej nöjd denna gång… Har lite småsaker som ska fixas men det mesta är klart :)
#13 Tack :)
//Caroline