Bloggande iFokus

Bloggande

Etiketttips-och-inspiration
Läst 840 ggr
Glorious
0

Hur får ni läsare?

Jag har haft runt 150-300 unika Läsare om dagen nu ett tag, hade vart kul om det blev ännu flera men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hur får ni nya Läsare till era bloggar? :)

Skriv era tips och råd här så kan vi hjälpa varann att få mer besökare haha ;)

ponnyfotot
0

ja hade jag några tips skulle jag dela med mej av dom men eftersom vi har 20-50 besökare om dagen kanske det är vi som behöver tipsas?

Tina-A
0

Jag kommenterar andras bloggar, försöker svara på de flesta kommentarer jag får och sen helt enkelt skriva om saker som jag vet att min målgrupp vill läsa om .. Liksom "hålla kvar" de Läsare man har.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Sen hjälper det ju om man kan länka bloggen lite överallt, haha :)

MajaL
0

Svarar på kommentarer, rör dig på större bloggar också. Försök delta i många tävlingar.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Glorious
0

Ah bra tips :) Brukar alltid svara på kommentarer! Deltar i en del tävlingar med men kan förstås bli bättre.

#3 Länka bloggen lite överallt? Menar du då kanske länkbyten, på blogglistor osv.?

#1 Tips från alla vill vi ha, det spelar ingen roll om man har mindre eller flera besökare än jag… Det kan alltid vara något knep man har missat :)

Tina-A
0

#5: Länkbyten, tävla om "dagens blogg" och så. Försök få den att synas helt enkelt :)

[teekan]
0

skriv långa och roliga/ intressanta inlägg dagligen och gärna flera per dag. ha några roliga tävlingar då och då men kanske ett litet pris som uppmanar flera att ta en titt och del ta :) Jag tycker att det är även skoj om någon komenterar att dom följer ens blogg och då bruckar jag följa den personens :) Och så klart alla älskar ju bilder!

MVH Josefin.

Fridaaaa
0

jag har bloggtrafiken.se plus att jag kommenterar och besöker andras bloggar :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

frida51
0

jag har bloggplatsen! lätt att fixa designen, dock har de inte släppt appen för appstore! jag länkar på fb, sen har jag och en kompis gjort så att läsarna får skriva ett "uppdrag" som vi ska göra, sen gör vi det och filmar/tar kort och lägger upp på bloggarna! :)

www.fridagrandin.bloggplatsen.se