Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettbloggtjänster-och-sidor
Läst 1022 ggr
[Vargöga]
0

Vad är det nu?

Jag har skrivit ett inlägg men den vägrar att synas på bloggen. Har inte ändrat någon kod alls eller tidsinslällt inlägget. Den vägrar komma upp helt enkelt. :(

Börjar trötta på Blogg.se.

[Vargöga]
0

Det tog 10 minuter innan det inlägget syntes på bloggen. Skrikandes

Glorious
0

Oj :o Men är du säker på det, det kanske bara var för dig inte sidan uppdaterades? Provade du att klicka på F5? :)

fidojunior
0

Har hänt sådär för mig med men så sällan att jag inte tycker det är ett problem.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

[Vargöga]
0

#2 Jo jag är säker. Tryckte både en och två och flera gånger på F5 men inget hände. Prövade i chrome och det var samma sak.

Lunatic
0

Hade samma problem under gårdagen. Inlägget syntes inte förrän långt efter att jag publicerade det trots att jag hela tiden uppdaterade sidan och att inlägget visades och kunde redigeras i "kontrollpanelen". Mycket konstigt, men som jag förstått det har det varit en hel del problem med blogg.se.

[Vargöga]
0

Hoppas det var en tillfällig bugg?

MajaL
0

Jag hoppar ju just nu över till weebly med min blogg. Har varit med om liknande med min gamla blogg. En gång tog det över 24h innan min nya design syntes.

Sådant kan även bero på din dators minne.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

[Vargöga]
0

Mitt minne? Har aldrig hört talas om detta. Tungan ute

Berätta mer. Skrattande

MajaL
0

Haha, nej, datorns minne. {#emotions_dlg.tongue_out}

Fick höra om det i samband med att min design krånglade. Datorn uppdaterar webbsidor långsamt på grund av någon del i minnet. (Om delen av minnet är dåligt vill säga).

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Glorious
0

Ja har för mig att det var så för mig med, men det kan ha gjort med att jag då inte brukade uppdatera med F5 för nu när det inte syns klickar jag bara på F5 och så är det där liksom :)

Men hoppas det var något tillfälligt som sagt, annars får vi kontakta Blogg.se's support om detta!

[Vargöga]
0

Det funkade nu idag iaf. Tungan ute

Glorious
0

#11 Skönt :)