Bloggande iFokus

Bloggande

Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 816 ggr
MajaL
2

Medlemspressentationer #2

Detta blir en fortsättningstråd på den tidigare tråden. Förra tråden blev så lång så jag tänkte att vi startar en ny så blir tråden inte så seg att ladda.

Är du ny medlem här på sajten så önskar jag dig varmt välkommen! Glad

I denna tråden kan du pressentera dig om du vill.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Glorious
1

Julia Ivarsson, 15 år. Driver min fotoblogg som handlar till mestadels om att jag lever livet och är en glad och stabil tjej som älskar att fotografera, designa och skriva och visar allt detta med min blogg! Vill du läsa en blogg att bli glad och inspirerad utav, ja då har du nog kommit rätt hoppas jag innerligt :) Välkommen - www.kindofjulia.blogg.se

Fridaaaa
0

Hej!

Frida heter jag, 21 år gammal.
Driver 3 bloggar (finns i min signatur)
Bor på landet, och är stor djurfantast, har massor av djur. älskar även att fotografera och lite annat smått och gott :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cafesinner
0

Helu there.

Sanna här, snart 19 år. Har ett stort behov av att skriva av mig så därför har jag bloggat i omgångar i många år nu. Dessutom tycker jag om att fota och sånt så en blogg är helt enkelt rätt grej för mig. Brukar ha ganska många följare utan att veta om det…brukar visa sig när jag tar bort en blogg haha… folk säger inte till att de följer mig förän det är för sent… Den här ska jag dock försöka hålla kvar vid för tycker om den väldigt mycket.

Jag bloggar om mitt liv helt enkelt… Min flickvän, min skola (Naturbruksgymnasium), mina djur, mina intressen, andra nördigheter.. många åsiktstexter och en del foton och tips på serier, filmer, hemsidor osv. Oooh och shopping;) haha i'm getting carried away….

http://cafesinner.blogspot.com/

Lunatic
0

Hallå där!

Mitt namn är Jessica och jag har bloggat till och från i flera herrans år känns det som. En massa bloggar har fallit i glömskan, men jag har nu två stycken som jag försöker uppdatera med jämna mellanrum och planen är att dessa två ska hålla sig levande. :)

Har precis börjat lära mig bygga egna hemsidor och har en snart färdig design till en av mina bloggar (spelbloggen) och nästa mål är att fixa en ny design till vardagsbloggen också. ^^

Den mest aktiva av mina bloggar är min spelblogg som har fokus på MMORPGs och främst World of Warcraft.

Har även en vardagsblogg som jag skriver det jag känner för i och som inte riktigt följer något tema. Denna är inte lika aktiv, men jag försöker iaf. :P

Spelbloggen: http://tyranni.blogg.se
Vardagsbloggen: http://www.karlbergskan.com

Wand
0

Tja, jag är ju ingen superny medlem, men har inte gjort någon presentation tidigare så kan väl köra på då! 

Mitt namn är Tula-Lina (Anna Tula-Lina Elisabeth Åkesdotter Jonsson), bor i en liten by utanför Hudiksvall i Hälsingland, Gävleborg, Norrland, Sverige, Världen, osv.  
Jag är 17 år, fyller 18 i mars, men det känns lite läskigt att jag redan är vid den milstolpen så föredrar att säga att jag är 17 så länge det går.  

Sjunger och är musiker in i själen. Hela min släkt på min fars sida är musiker, så det är ju inte direkt någon nyhet att hans avkommor skulle bli likadana.

Går 2:a året i musiklinjen på Glada Hudikgymnasiet, trics mycket bra. 
Trots det så funderar jag ofta på att hoppa av, och då jag i sommar ska bege mig till Kanada för att jobba så misstänker jag att det "äntligen" kommer bli av. Känner att jag vill leva och köra mitt eget race fr.o.m nu.

Jag älskar böcker, att läsa är fantastiskt. Harry Potter ligger alltid som nummer 1, och på delad 2:a-plats kommer Sagan om ringen samt Vargbröder som båda tagit mitt hjärta.
Under år 2011 läste jag Harry Potter 6 gånger.

Utöver det jag nu nämnt så är jag en ENORM djurfanatiker, och jag har för tillfället 20 djur som håller mig sällskap i vått och torrt. 8 möss, 8 gerbiler, 2 råttor och 2 guldhamstrar. Luv 'em all. 

Jag sitter vid datorn ungefär hela tiden, även i skolan då vi arbetar enbart via dator där.
Myser självfallet också med djuren, oftast framför film, själklart vid datorn.
Kollar aldrig på TV, bokstavligt talat. Sist jag kollade på TV var i julas, och innan dess var senaste gången i somras en gång, och innan dess var det nog i… mars? Osv. Varenda gång jag ser på TV så är det animal planet på schemat, hihi. 
Är superkort (157 cm) och mullig. Vem bryr sig när man redan är så lycklig som man kan bli?! 
Har stadigt sällskap sedan 1 år och nästan 8 månader tillbaka. För 8 månader sedan förlovade vi oss, och vi är lyckliga tillsammans. 

Nu kom min far och knackade på dörren, så jag ska springa iväg och käka! 

Arrivederci.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?